I´m alive

Första dan avklarad och jag lever fortf;)
faktiskt inte ens särskilt trött även fast vi suttit med böcker typ hela dan.

Kom hit vid halv 9, incheckning, frukost där vi träffade johan från ljungsbro som sa att ja dom är 3 st som samåker. skööönt:D billigare. avdumpning av väskor i mitt hem (som för övrigt är mycke bättre
än det jag kollade på och alldeles ok stort. dock tror jag det drar lite från fönstrena)
sen blev det att få lite introduktion av en man som heter göran.
Jag och 4 killar som är helt ok. en av dom kan inte så bra svenska och han är lite småblåst så vi skrattar hela tiden.
Gick med dom och åt lunch.. baguette med kycklingröra. första dan får man.
Sen tillbaka för lite mer plugg och sen iväg och prova kläder.
Ett par byxor var för små och dom andra va för stora men tog dom för stora. häng-lovisa kommer jag bli kallad haha.
skor fanns inte i min strl att prova men vi chansade på 40 eftersom 41 va lite för stort och 39 brukar jag bara kunna ha ibland.
sen tillbaka för mer plugg sen slutade vi.

fick skjuts hem med några av killarna då jag ville ha pärmen med mig hem så jag kan läsa lite.. så grymt svårt att koncentrera sig när man är fler. vi har iaf plöjt igenom frågorna i första häftet med hjälp av varann.

nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta en dusch först och sen gå och handla (var nu i helvete jag gör det:P)
eller göra tvärtom. skönt å duscha när det inte är så mycke folk här.

har förresten en toa precis utanför mitt rum. skönt!!
finns en gympasal med som vi får använda. jessica, kom hit så lirar vi badminton;)

skolan ligger iaf väldigt bra.. finns matställen (inkl mc d;p), ica maxi, några klädaffärer osv. dock inga klädaffärer där jag skulle handla men ändå, känns lite bättre å veta att det finns:P rusta ligger också precis vid skolan och har öb runt hörnet från boendet, tänker på tvättmedel å sånt.
sen är det inte alls långt in till centrum.
iaf inte från boendet. ännu bättre:D

ne om jag ska ta tag i å packa upp lite då.. har iaf bäddat sängen som för övrigt är stenhård.

bilder på rummet kommer så småningom.. orkar inte ta nu.

tataaa

Kommentarer
Postat av: le-en

Hej pullan! Skönt att se att det har gått bra. Tycker det låter jättespännande :))

Postat av: maria

Hej min favorit! Låter som att du kommer trivas tjejen!! =) Hur långt bort ligger ditt boende jämfört med skolan? Skönt att killarna verkar vara helt oki och att det löser sig med skjuts hem :)
PUSS

2008-01-14 @ 21:38:02
Postat av: maria

Mackan undrar om boendet är detsamma som gruppboende :P ??? Hahahha
Puss

2008-01-15 @ 20:46:59
Postat av: Karolina

Hej hopp! Vart är det du har flyttat ngnstans?:)

2008-01-16 @ 00:34:44
URL: http://karolinabolin.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback