In your face

Gick och la mig i sängen vid 22 igår och fortsatte kolla på en film jag såg på tv:n
där istället.. tänkte att jag skulle lura kroppen att klockan var mer och att jag var trött.
Å se på fan.. somnade kanske vid 23.30-00 nån gång.. Haha in your face kroppen!
Vart nu ansiktet på kroppen sitter... för menar ansiktet sitter ju på huvet..;p

Nu har jag iaf vart först på pappas jobb och ringt, hon lät inte ens särskilt misstänksam
och det va rätt snabbt ordnat. Kön gick fort.
Sen en sväng till systemet så jag slipper det imorn eller på lördag..
sen till stadium och köpte badtofflor.
Letade efter trosor där med men såg inte ett enda par..
så gick till HM och köpte där istället.. 6 par för 170 spänn eller nåt..
men hade lite kvar på presentkortet iaf.. skönt.. för är så grymt tråkigt att lägga
pengar på sånt.. iaf när det bara är vanliga tråkiga bomullshotpants.
Kunde ju fått nåt billigt rea-partylinne för dom pengarna ju:)

Inhandlade en munk också innan jag gick hem som jag precis smaskat i mig..
det fick jag för att jag vart så duktig sen i måndags.

Ringde han killen på facket också.. och jag skulle bara slänga räkningen..
vi får väl se om der kommer en till. Ska skriva upp hur mycket dom fortf är skyldiga
mig. HA.

Gilmore girls nu.. en jobbig men ändå helt ok serie.

Tror förresten att det kan bli skitkul på lör:) girlpowaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback