Ont i hela kroppen

Idag efter frukost började jag mura min kub, alla ska göra det.
Var kul men jävligt jobbigt för en ovan kropp. Så nu har jag verkligen ont ööööverallt.
Särskilt ryggen och fötterna. Har inte så mycke svank så mina ryggmuskler får jobba hela tiden.
Kommer ha grym träningsvärk imorn i fan hela kroppen. En tjej sa att hon hade haft träningsvärk
som fan i skinkorna.. men det gillar vi;) finns ingen bättre träningsvärk än i skinkorna:D

Imorn kl 12 bär det av hemåt. Ska bli rätt skönt att komma hem även om jag inte kan förstå hur
fan jag ska lyckas dansa med mina fötter och min antagligen onda kropp:P
Får se till så att spriten hjälper till;)
Så imorn runt halv 3-3 får ni se upp för då kommer jag hem till Tannefors.
Sen in till stan och handla sprit.
Kan nog bli kul imorn!
(ok jag försöker intala mig det för att jag egentligen inte har sviinstor lust å gå men gör det ändå;))

nu blir det att kolla lite bloggar och sen lite pingis. Med en HEL boll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback