Porr

Sitter och diskuterar porrfilm med Tobbe på msn..

är ni för eller emot?


Imorn är det nog möjligt att jag får börja i bygghallarna.. jag och Sargon borde fan få börja först iaf med tanke på att det är vi som jobbat hårdast.
Är dock himla nervös

Migrän idag igen.. aaaahhhh hatar det.
Tobbe gav mig lite förslag på vad jag kan göra för att det ska bli bättre.. får ta tag i det nån dag.

Visste att det skulle bli krångel med pengar också.. jävla AMS.. att saker inte bara kan göras enkelt.
Kommer va pank i ett halvår pga att dom gör allt så jävla dåligt. Idioter.

Hyran för rummet ska vara betald på fre men traktamentet som är tänkt att det ska betala rummet får jag först typ den 17e februari.
När jag pratade med Sargon om det sa han det "säg till om du behöver låna pengarna till rummet så fixar vi det"
Fruktansvärt gulligt gjort för att ha känt varann i en vecka.
Men skulle aldrig låna så mycket av en kompis.

nu ska jag hämta lite juice och tycka synd om mig själv för att jag har så ont i huvet.

började förresten på Boken om Svullo förut.. (det låter som jag läser hela tiden men det gör jag inte, böckerna är korta och lättlästa;)) den verkar riktigt bra! så lär inte kunna sova ikväll bara för att jag vill fortsätta läsa:P
Stort tack till Maria iaf som räddade mina kvällar genom att låna ut böcker:D

so long

image255


Kommentarer
Postat av: maria

Hej min favorit.
Kan du sluta ha migrän tror du...*tycka synd om*
Jag faxar över en panodil och ett glas vatten ;)
Varsågod för böckerna...det lilla! Skönt tidsfördriv :)
Läst en shopaholics bekännelser??
PUSS

2008-01-22 @ 20:56:04
Postat av: Anonym

så nu är det fult att läsa böcker ochså! ¤ tycka synd om¤

2008-02-09 @ 12:22:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback