Skitig Penis

Det luktar skitig snopp i vårat vardagsrum.
Och nej det beror inte på att det ligger nån liten skitig minikille och trycker
under soffan.. inte vad jag vet iaf.
Utan nej, det är milla som är den skyldige. Hon åt ostbågar igår och nu ligger det
några kvar i en burk på bordet och ni måste ju hålla med om att ostbågar faktiskt
luktar skitig snopp!?
Iaf borde ni som haft pojkvän en längre tid.. för nån gång under förhållandet lär
han haft en dålig svettig varm dag på jobbet:P
Och är ni killar säger det nog sig självt...
Sen en annan sak.. går man hem med en kille efter krogen så är möjligheten (tydligen) rätt
stor att han luktar ostbågar.. killar verkar ha svårt att bara ta den en sväng under kranen
innan man går och lägger sig. Man kissar faktiskt en hel del på krogen.. bara en tanke;)

Kommentarer
Postat av: Christine

Hahahaha, du är ju inte riktigt klok du. Men du har faktiskt rätt. När vi skulle hem från Sälen i söndags ville de som åkte med mig köpa ostbågar. -Absolut förbjudet. (så länge man inte själv äter dom) haha, skön du är... tack för skrattet..

2008-01-10 @ 12:56:03
Postat av: maria

*asg* Hahahah rolig du är tjejen ;)Gillar dina "faktainlägg" , jag lär mig mycket utav dig ;)
PUSS

2008-01-11 @ 10:59:10
Postat av: Nica

Måste instämma på föregående talare. Du är ju för rolig :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback