Sömngångaren Lovisa

Förut idag när Milla och Johan berättade om att Johan yrat i sömnen inatt kom jag
på att det gjorde ju fan jag med.

Drömde att vi klättrade upp längs stuprör och skulle in i ett rum för att hämta nåt eller nån..
kommer inte ihåg varför. Men sen när jag kom in i rummet så upptäckte jag att jag var i
helt fel rum i helt fel lägenhet.
Så kikade ut genom dörröppningen där jag fick helt klart för mig att så var fallet.
När jag sen kikade ut igen så vaknade jag..
Då stod jag upp och kollade ut genom min sovrumsdörr med världens hjärtklappning
och helt andfådd. Var totalt livrädd. Kollade runt i rummet några gånger och insåg
då att jag var i mitt eget sovrum.
Sa till mig själv "jag är i mitt rum, jag är i mitt rum" om och om igen..
Till slut blev jag helt klar i huvet. Då skakade jag bara på huvet åt mig själv och
gick och la mig. Dock med hjärtat i halsgropen.

Jag skulle velat haft det på film

image277

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback