Tjejer alltså...

Vad är det egentligen för fel på vissa tjejer!?
Igår var det först en killkompis som skrev på msn att hans ex skrivit om hur dålig han va när
dom va ihop och hur himla bra hon har det med sin nya kille som är sååååå fantastisk.
Då bör det även tilläggas att dom har inte bråkat sen dom gjorde slut och knappt haft
nån kontakt på 2 månader. Vad är det för fel på tjejen!?
VArför trycka upp i ansiktet på sitt ex om ens nya kille.. det måste ju ha å göra med att
man fortf saknar sitt ex..det tror jag iaf.

Sen va det en annan kompis där hans ex ringde å sa att hon skulle träffa en kille som hon
hade det på g med.. varför ringa och säga det för!? vad är meningen med det liksom!?

själv så har jag för mycket respekt för å göra en sån sak.. därför gör jag helst inte
närmanden med killar offentligt. Har hänt några enstaka ggr dumt nog..
En annan anledning är iof att jag inte tycker folk har att göra med vad jag gör och med vem.


Tack för sms:en idag. Det känns grymt skönt ska du veta.
Är också grymt glad att din syster fått ordning på dig, du behövde en spark i röven.
Idag, imorgon, för alltid.. det vet du;)


image289

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback