Bloggdiarré

Man kan tro att jag har bloggdiarré idag för jag fullkomligt sprutar ur mig inlägg.
Sanningen är dock att jag är uttråkad och skallen är full med olika tankar som vill ut.

Det jag har att säga nu är att jag är besviken. Besviken på sommaren. Att det är skitväder så gott som hela tiden (dock inte idag) är inte det jag är mest besviken på, det är ju Sverige. Nej, det jag är besviken på är att det luktar inte ens sommar ute. Sommaren har en speciell lukt, eller är det bara jag som tycker det?
Precis som nyregnat har en särskild lukt tycker jag att sommarkvällar har en speciell lukt, precis som vinterkvällar, och jag saknar den.

Vill ha varma kvällar på en filt med dom jag tycker om. Nåt gott att dricka och nåt gott att tugga på och sen den där lukten.
Den där som får en att känna sommar.

Kanske är omöjligt i dagens Sverige vad vet jag.

Får nöja mig med att bloggbajsa och lyssna på Gavin Degraw som jag för övrigt tycker är grym.



Ja, jag är ledig imorn, därför jag är uppe så sent



Kommentarer
Postat av: Jenni

glömde skriva tack för ögon-kommentaren.. bra smink som trollar vet du ;) krams!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback