Det hade jag velat haft på film

Igår när jag skulle sova, och inte kunde sova, så låg jag och tänkte som jag alltid gör när jag inte kan sova.
Nånting som jag verkligen skulle vilja ha på film, det är "hip-hopen" man dansade på lågstadiet.
Så grymt hett!
Tänk er att ha danstävlingarna på film.
Vi hade alltid 2 snabba låtar och 1 lugn. Brukade komma tvåa, eller vinna, med Mikael Mostafez.
Killarna brukade gå ner på knä och häva sig bakåt och dom var ju så jääävla coola.
En gång dansade jag tryckare med Klas när han hade en jeansskjorta med turtles på ryggen och han var ju såååå snygg.
Dock var han alldeles för kort för mig så jag hade jätteont i ryggen efter.
Sen fick vi alltid varsinn biljett som man fick en korv och en dricka på.
Ja gott folk från Ljungsbro, det är Slabang jag pratar om.

Ahh dom tiderna var tider det:)

Lasange i ugnen. Hungrig som jag vet inte vad.
Precis bestämt att jag ska leka med Jessica imorn. Längesen nu:)



Bild från Klassfesten i vintras. Jessica försökte få mig att skratta och jag gjorde allt för att hålla mig
Jag är inte fotogenisk helt enkelt;)

Kommentarer
Postat av: du vet nog...

hörru...snart är det väldigt hög tid för en "dejt"! =)

2008-07-23 @ 22:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback