En påhälsning från himlen

Förra fredagen när jag och Sandra satt på tåget till Västervik kom jag av nån anledning att tänka på Elvis, våran springer spaniel som vi hade. Vet inte riktigt varför jag kom att tänka på honom men iaf, 2 sekunder senare kom en kvinna med en springer spaniel och gick förbi. Tror det va vår lilla vovve som ville säga hej:)

Har haft en bra helg.
I fredags gick jag till Martina på lite förfest. Jättetrevligt. Hade inte planerat att jag skulle festa direkt men blir man sugen så blir man:)
Jag och Zekka gick bort till Tonna en sväng runt halv 11. Han fyllde 25 och hade lite folk hemma hos sig. Han bjöd på en äcklig smörgåstårta (;P) men det gick ner en bit iaf. Hungern som talade. För Zekka däremot räckte det med en tugga för att hon skulle grina illa och vägra äta mer.
Vid kvart i 12 kanske kom Zekkas lillebror Jocke (inte henke;P) och hämtade oss och körde in oss till Platens. Han tog körkort för ett tag sen så han körde gärna runt lite.
På platens var det smockat med folk, som vanligt på fredagar.
Tätt efter vi kommit in mötte vi Sandra, Emma och Olof. En liten tös hade druckit några glas för mycket och sa inte så mycket utan log mest:) Så söt.
Träffade en del folk som man inte ser så ofta. Däribland en kille som går på utbildningen som jag gick på. Vi pratade aldrig direkt med varann på utbildningen men då när vi träffades pratade vi på som fan. En trevlig grabb.

Jag knallade hemåt runt halv 2, 2 nån gång. Ringde och väckte Märta så han fick hålla mig sällskap i telefonen en bit.
Sen somnade jag så sött

I lördags blev det en sväng på stan. Skulle in och möta Märta som vart och klippt sig. Precis när jag skulle gå ringde Zekka och hon hängde med in hon också. Mötte upp Sandra. Sen kom Martina och till sist Emma. Blev lite käk på Five Tastes och sen hemåt.

Kvällen spenderades hos Packe och Petra. Inflyttningsfest.
Hade egentligen velat gå på Tobbes 25årsfest men blev inte så då jag inte trodde att jag skulle kunna komma. Sen visste jag att han skulle ha fullt upp hela kvällen med så jag fegade ur lite. Ville inte hamna "själv" därute där festen var.
Han hade haft en kanonkväll iaf:)

Inflyttningsfesten då..
Jag och Johan gick härifrån vid 7. Hem till Martina och hämtade upp henne. Vidare in till stan och mötte upp Helen och hennes kompis. Mötte upp Louise också på vägen upp till Packe och sen var vi på G.
Hade en kanonkväll. Blev överröst med komplimanger från Packes bror. Så mycket så jag blev generad. Lovisa klarar inte sånt;)
Lägenheten var överfull efter ett tag med massa härliga människor.

Jag Louise Martina och Helen knallade in till stan och Bk/Harrys framåt 12. Skapliga köer men vi löste det bra ändå:)
Louise knallade hemåt då hon hade haft en rätt hård kväll i Gbg kvällen innan och inte kände för att gå ut.
Va rätt kul därinne men gick hemåt vid halv 3 kanske. Tröttnade lite på det.
En kebabrulle i näven och Markus i telefon. Lika kul att prata med honom som alltid. Sen sov jag så sött så.

Har konstaterat den här helgen iaf att vissa killar med flickvän är vidriga, samma sak gäller vissa tjejer med pojkvän.
Otrohet äcklar mig.

Imorn blir det jobb igen, sen ska jag antagligen in och se om jag kan få igång Sandras egna lilla biohörna;)

Nu blir det en film.



Några bilder från kvällen. Värdparet på andra bilden från vänster.

Bilderna har jag fått från Johan Åhman

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback