Utmanad

Jag har blivit utmanad... igen.. om det är mig Lovisa som Hanna menar och vi chansar på det;)
MEN.. jag hänvisar istället till det HÄR inlägget då det är samma utmaning;)



Helgen har vart helt ok.
I fredags lekte jag med Zekka. Kollade på Arn vilket var en sjukt seg men ändå rätt ok film.
Såg även slutet på 8 mile och mycke mer än så hände inte den kvällen.

Igår gick jag upp vid 11. Markus kom och hämtade lite böcker som jag lånat av maria och sen fixade
jag till mig och stack in till stan och bolaget.
Gick upp till Sandra en sväng efter det och slappade lite. Gick och köpte en lila eyeliner med och
den blev faktiskt bättre än förväntat. Dock var det glitter i den och jag har fortf inte fått bort det där förbannade
glittret.

Kvällen var tänkt att spenderas vid ån med lite fest och vänner. Jag, Zekka och Milla trotsade "snart blir det regn-vädret"
och knallade ner och satte oss. Sandra dök upp efter kanske 20 min. När hon suttit där ca 5 min började det regna.
Härligt. Precis vad vi ville.
Så det blev att knalla hem till oss och festa där istället.
Blev en rätt seg förfest då många var sega men ändå himla trevligt. Många man inte umgås med så mycket annars!

När klockan började närma sig 00 bar det av in till stan och BK där Klaff släppte in oss före i kön. Ca 15 pers. Starkt
jobbat. Satan vad jag hade hatat oss om jag hade stått i den där jävla kön för den va längre än jag nånsin sett den.
Samma vid Harrys.
Va trevligt iaf och träffade en hel del folk. Slagsmål så en kompis hamnade i häkte och cat-fight mellan 2 tjejer.

Dagen har spenderats på det lugnare planet med käk på max och skoshoppande. FINALLY. Behövde verkligen ett
par nya pumps och nu är dom mina:)
Kollade på Jalla Jalla hos Sandra sen och den filmen är ju så jävla härlig. Torkels roll är ju så sööööt.

Nu sitter jag å glor på en halvdålig film på femman och har ångest över att jag måste sova snart.
Egentligen behöver jag handla pålägg också men jag har ingen ooork.

Längtar till helgen om planerna går som dom ska!

Tataa

För bilder från igår kan ni gå in och kika på Marias blogg som finns bland länkarna till vänster

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback