Motala was lovely

Har vart i Motala med Sandra i helgen och hälsat på hennes kompis Elin.
En riktigt skön brud. Festat med henne och några grabbar och en tös från Västervik. Hur sköna som helst allihop, trots utskällning på fredagsnatten haha.
Kommer inte gå in alltför ingående på det men kul, det va det:)
Tösen från västervik är båtbyggare. Tycker jag va svincoolt, aldrig hört det förr.
Hon jag och Sandra höll ihop lite och vi ska antaligen ner och bo hos henne på Visfestivalen. Är så gott som klart.
Jobbigt med nakenparty bara;) haha

Annars då..
Jobbade bort stora delar av förra veckan. Jobbade över till 22 på måndan, till 22.30 på tisdan och till 17.30 på onsdan.
På onsdagskvällen åkte jag och Märta till Ikea-huset och sen blev det lite pizza och film.
I torsdags var jag inne i stan och lämnade tillbaka en klänning som jag köpte på onsdan och sen var jag uppe hos
Sandra en sväng.
I fredags begav vi oss till Motala och stannade till söndagen.

Är skönt att va hemma igen från Skövde, men saknar vissa delar av det ändå.
Det sköna folket som Markus, Sofie, Lizzie, Sara, Linda, Sargon, Niklas, Svante osv osv
En del kommer jag kanske träffa igen, en del inte.
Ska försöka komma ihåg att ringa Markus imorn så han kan gå upp och snacka med Ingela för att se så hon har
fått mina papper till försäkringskassan och skickat in dom, men är svårt att komma på det mitt på dan när man jobbar.
Får sätta påminnelse på mobilen.

Nu ska jag alldeles snart sova. Trött trött trött efter helgen.
Ett riktigt ointressant inlägg det är men vad gör det om hundra år. Gör ju Maria lite nöjd iaf:D Hoppas du hade kul i lördags sötnos!

Godnatt då



Kommentarer
Postat av: Evelina

Haha, kul bild!!:D



Ha en toppenkväll!

Postat av: Maria

Hej min sötis. Himla tur för dig att du gjorde som jag skrev i tidigare kommentar ;) Hihi, du får inte sluta skriva blogg!! :)

O att ditt inlägg va långt gjorde mig inget heller ;)

Blev jätteglad när du ringde i lör vännen, himla tråkigt att du inte kunde komma dock! Men vi får festa ihop snart iaf!!!

Massa puss

2008-07-02 @ 09:20:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback