In or out?

Vet inte vart jag hör hemma längre.. vantrivs så in i helvete.
Bor ju tydligen i ett kollektiv numer också som jag sitter å betalar för. Ersättning tack?
Är på så grymt dåligt humör och har vart sen jag kom hem igår. Min princess vet varför å det räcker
så.

Får se vad det blir imorn.. möjligen lite fest men har inte alls lust med det så i "värsta fall" stannar jag i Ljungsbro
hela kvällen imorn. Känns dock alldeles för rastlöst.

Kunde lika gärna stannat kvar i Skövde, bara fått vart själv. Skulle vart så skönt, och väldigt behövande.

Veckorna rullar på fort iaf och nu är jag klar med mitt andra badrum. Rätt nöjd faktiskt:) dock så är det ju grymt
fula mönster och färger osv men är ju bara övning och tillgång till kakel finns inte direkt.
Bilder kommer när jag lagt in dom på datorn, men man ser så dåligt på dom bara.

Nu ska jag dricka cola och käka lite godis. Håller på att ladda ner en film med som jag tänkte se sen. Gammal
film men så grymt bra! Pay it forward. Snyftar varje gång.

Hörs då.


Hehe förresten var nån som ringde mig förra helgen med skyddat nr och inte sa nåt. Andra gången så råkade

HON börja prata innan hon la på. Svårt att lista ut vem det kan va då. Haha så dum är jag inte. Svartsjuka fruntimmer.


Kommentarer
Postat av: David...

Perfekt, då vet jag vem man ska anlita sen när man vill bygga om :D

2008-03-29 @ 16:50:34
Postat av: Lovisa

vem är du då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback