parteeeyyy

Kvällen igår blev riktigt trevlig. Tjejsnack, bröstvisning å rumpskak!

Jag Sandra Lotta å en tjej som heter Mickis va hemma hos Frida på lite förfest. Jättetrevligt och har fått
en helt annan uppfattning om en av dom. Hur go som helst! Eller.. goare än vad jag trodde:)
Sen kom även två killar som Lotta känner förbi och även Stefanie tittade förbi.
Hängde med till Harrys där jag träffa massa roligt folk. Enda roliga med att gå ut nuförtiden, träffa folk man
inte träffar annars.

Fick även veta att jag kommer missa en föreläsning jag vill gå på:( skulle verkligen va kul och intressant att
gå på den, men är i Skövde då. Synd att det inte var en fredagseftermiddag, särskilt som han vill ha mig där.
Blir glad när du säger att du förlitar dig på mig:) Det värmer!

Idag har bara vart slappt. Fått oväntade sms och samtal och även ett nr som jag inte kommer utnyttja. Isch!

Imorn bär det av till Skövde igen.. ååååhhh va jag längtar. Eller njaaaaa.

Tv nu.. livet är spännande

image279

Kommentarer
Postat av: Jocke

Hej

Svara på dagens fråga:

http://vastertorp.blogg.se/1206270651_dagens_frga.html

Tack för din medverkan och ha en bra trevlig kväll

Mvh

Jocke

Postat av: LINN

ha en trevlig kväll=)

2008-03-23 @ 20:20:52
URL: http://landerssoon.blogg.se
Postat av: din vän i etern!

Du kommer få chansen att gå, de ska jag FAN se till =)...jag vill verkligen ha dig där!

Sjuk kul o se dig på krogen!

Du är en toppen brutta!
kram kram=)

2008-03-24 @ 11:36:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback