En skön helg, med vissa störande moment

Den här helgen har vart skön. Mysig, rolig, slapp, håll-i-gång..ig?
I torsdags var jag ju som sagt hos Sandra, och i fredags var jag i Ljungsbro. Sorry Jessica;) Att jag inte tänkte på å fråga dig om låten:D Skulle det va nån som kom ihåg det skulle det ju va du:) Brunnby forever haha

I lördags åkte vi ju till David på dan. Kändes som en riktigt meningslös resa eftersom vi åkte bil mer än vi va där typ haha. Kul iof att se hur det blev nere i källaren, men plattsättaren som han hade ringt som la in golvet hade INTE gjort ett bra jobb. Visst att golvet va ojämnt men tom JAG skulle gjort det där bättre och då är jag ändå inte så jääätteduktig på det än.
Kom hem vid 10 över 6 kanske. Hopp in i duschen, sminka, klä på mig osv. Men jag var faktiskt klar till 7 ändå:) och då rakade jag tom benen också. Det ni;)
Sandra kom först och var bara vi två en stund för Märta var sen som vanligt;) Sen kom iaf han och hans 4 kompisar. Även Zekka och WK tittade in och till slut även Martina och Therese. Eller var det i omvänd ordning? hmmm
Blev lite alias och som vanligt blir det ett jävla gap då eftersom alla blir så uppe i varv:D
Tog en taxi in till stan, fick inte tag på Martina som jag skulle in på BK med, dom andra skulle till Platens, så jag och Sandra gick upp till Kristofer en sväng där han, Pelle och en kille till satt. Kommer inte ihåg vad han hette konstigt nog för han var jävligt trevlig.
Sen gick vi minus Sandra, som var sjuk, till BK. Himla kul igår också, precis som förra helgen. Dans dans dans;) Träffade Martina och Jenny där inne också men såg inte mycke av dom sen ändå:P
Resten.... not for you;)

Idag har vart en skön slappdag bara men med ett jävla ringande. Lust och ringa och skälla ut vissa personer men gör det inte för en annan persons skull då det kanske inte är min plats att göra det. Eller, jo, det är det ju med tanke på att jag står för andra halvan om man säger. Koder här jag veet men vill inte skriva ut för mycket, även detta för denna personens skull.

Helgen blev iaf som sagt bra. Nu är jag i Skövde igen och ska kolla på The eye och käka chips. Gött då:)

image274

Me und Märta på Millas överraskningsfest

Kommentarer
Postat av: Oskar

Hej Skövde;)
Klart vi ses till helgen, jag ska ut och kanothajka nu till på fredag, sen ska vi festa kollektivet i graven:)
Ses till helgen,
Kram

Postat av: Robert

Hmm vafan va ni ute alltså? Träffade jag er? :D:D:D.. vi drog ju in till harrys sen med ju, men kommer inte ihåg att jag träffade nån av er.

2008-05-19 @ 23:54:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback