killar som... umgås?

Två killar ~20 ställer sig vid en pissoar och ska uträtta sina behov. De verkar inte känna varandra och är båda ganska alkoholpåverkade. Den ena verkar uppmärksamma att den andra inte får ut någonting.

Kille 1: Jag vet hur det är. Det kan vara lite svårt såhär när man har andra runt omkring sig.
Kille 2: Ja det kan ju det.

Kille 1 är klar och går för att tvätta händerna. Kille 2 står fortfarande kvar och får inte ut någonting.

Kille 2: Men kan inte du sjunga en sång för mig? Jag tror det går lättare då.
Kille 1 (som fortfarande står och tvättar händerna): Jo det kan jag väl. Har du några önskemål om låtval?
Kille 2 (funderar några sekunder och säger sedan): Kan du någonting av Ted Gärdestad?
Kille 1: Jo, jag tror jag kan "Jag vill ha en egen måne".

Kille 1 börjar sjunga refrängen av "Jag vill ha en egen måne". Efter att ha kommit halvägs genom refrängen stannar han upp.

Kille 1: Nu kan jag ingenting mer.
Kille 2: Nej men det är lugnt, det räcker, nu funkar det!
Kille 1: Vad bra!
Kille 2: Ha en fortsatt trevlig kväll!
Kille 1: Detsamma!


Tjuvlyssnat.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback