Strong gal

Blev alldeles jätteförvånad nyss.
Det märks att man får omedveten träning när man jobbar. Bära plattor, flytspackel osv.
Testade att göra armhävningar precis. Jag som knappt kunnat göra en armhävning innan kunde helt
plötsligt köra på hur länge som helst kändes det som. Skulle velat sett min min:D
Sen när jag börjar tjäna pengar måste jag träna på gym också så jag orkar med jobbet. Behöver
träna upp min rygg. Har så lite svank så använder mina ryggmuskler rätt mycket när jag böjer mig
framåt och blir därför trött i ryggen rätt fort.
Sen måste jag få till min mage som jag vill ha den också. I provrummet i fredags såg den helt perfekt ut:D
Love the light. Har gått ner kanske 5 kg dom senaste veckorna så snart har jag min målvikt:)
Nu skulle jag ha vågen på folkunga du emma;)
Dock har nog en del omvandlats till muskler så ska inte ens tänka på vågen egentligen.
För mycket träning och viktsnack för mig här, jag som knappt tränat sen jag gick i nian:P ILLA!

funderar på att lufta såret inatt.. alltså sova utan "plåster" men vetifan.. vet ju hur livlig jag kan va i sömnen
så jag skulle säkert kunna dra loss tejpbitarna. Hmmm what to do what to do. Om jag skulle sms-trakassera min privata doktor Stefan kanske? Han ska skola om sig till brandman, tur det så jag har nån att ringa med frågor när jag sätter på plattor i sömnen;)

Nu ska jag hoppa i säng och försöka sova. Råkade somna till förut.. wopsi


image345

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback