Utmanad

Fick en kommentar av Maria att jag va utmanad på hennes blogg....så det är la bara o sätta igång :)
Reglerna är lätta och följande gäller:
- länka den som utmanat dig och sätt in dessa regler på din blogg.
- berätta 7 saker om dig, både alldagliga och knäppa.
- utmana 7 st i slutet av inlägget genom att nämna deras namn och länka till dom - låt dem få veta att de blivit utmanade genom att lämna en kommentar i deras blogg.


1. Jag är både höger- och vänsterhänt. Skriver med vänster men gör så gott som allt annat med höger.
2. Jag hade 4 trevliga upplevelser idag. Det är bra att va trygg
3. Jag tror inte på att gifta sig. No marriage for me;p
4. Jag skulle kunna offra mitt liv för William och Melwin.
5. Jag är grymt klantig, blåmärken på benen är vardag för mig. Fråga min chef
6. Jag ångrar sjuuukt mycket att jag gjort och inte gjort vissa saker i mitt liv.
7. Jag blir beroende av ALLT. Cola, cigg, chips, godis, nässpray, läppsyl you name it. Ett undantag dock, snus.

Jag utmanar:

Christine

Hanna V-vik
Sandra
Sofie
Tessan
Tobbe
Sara May



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback