Telefonlista

Gjort den här en gång förut tror jag.. men va fan.. har ju tråkigt nu när min lilla Zekka lämnat mig:) ska snart sova, måste bara bli kissnödig först så jag slipper springa på toa femtioelva ggr, vilket jag lär få göra ändå med tanke på mitt enorma intag av cola ikväll.
Milla; vi har blått toalett-vatten nu;p moahaha.

Hittade listan på
Therese´s sida

- Har du pussat nummer 2? Amandha. Det har jag säkert gjort en gång i tiden:P
- Vad har du för relation med nummer 20? Danny. Ses på fester, oftast club session och liknande.
 - När ska du träffa nummer 30? Emelie, Andreaz "plastsyrra". Vet inte, längesen jag såg henne nu
- Är nummer 18 söt? Daniel från Grebo. Han har allt charm den lille grabben;)
 - Vad var ditt första intryck av nummer 13? Camilla, Emma L´s kompis. Jaa kommer faktiskt inte ihåg. Då såg jag henne som ett ex till mitt ex så ingen aning faktiskt:P
 - Gillar du nummer 14? Christian. Jaa han är bra och rolig:D och himla söt flickvän har han
- Har du träffat nummer 3 den senaste månaden? Andeesss. Nae det va nog på Packes inflyttningsfest senast tror jag
 - När ska du träffa nummer 25 nästa gång? Doffe. Ingen aning faktiskt
- Är du nära vän med nummer 23? De Groot. Njaa kan jag inte påstå:P
- Har du gått på bio med nummer 4? Även det Andeesss. Vet inte vilket av numrena som gäller:P Hehe om Hultsfredsfilmen räknas har jag det;)
 - Skulle du kunna gå ut med nummer 35? Emma J. Skulle jag allt, om jag vore lesbisk:P Men vi kan ju ta gå ut som i gå ut på krogen istället:D
- Vad pratar du och nummer 5 oftast om? Anders, Williams gudfar. Vi pratar inte ens med varann. Senast han och jag hade nån kontakt va väl inför williams ettårsdag haha
- Skulle du kunna ge nummer 9 en kram? Bachar. Ja, klart!
 - Vad har du och nummer 24 för relation? Didde. Ingen relation direkt. Kompis kompis typ. Varför har jag ens hans nr.. hmm
 - Vad skulle du vilja göra med nummer 26? Dylte. Va en fluga på väggen hemma HOS honom, inte MED honom:P
 - Vad är det bästa med nummer 8?Anton. Att han är så förbannat go och härlig kille. 
 - Brukar du och nummer 16 träffas? Cissi. Alldeles för sällan. Men förrförra lördagen sågs vi allt:)


Varför är det alltid så låga siffror på såna här grejer. kommer ju inte längre än till E för fan:P

Kommentarer
Postat av: jenny

buuhhu jag fick ju inte ens vara med...men du ha en trevlig helg gumman..puss puss ska bara säga att det e 30 eller 29 dagar kvar nu till min lilla bör komma..puss

2008-10-18 @ 13:08:26
Postat av: Emma

Är det jag som e Emma J?? Man tackar för att du i alla fall skulle kunna gå ut med mig om du var lesbisk..=D Tar jag som en komplimang =) Kram på dig!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback