Ett sätt att avslöja skit om sig själv

DITT LIV

vad heter du? Lovisa
mellannamn då? Maria, Kristina
vart bor du? lLinköööping döh
trivs du där? tJaop
brukar du läsa horoskop? Ja. Tror på sånt. Ibland
äger du några converseskor? Hell no
favoritdjur? Tiger. Så vackra
vad spenderar du dina pengar på? Minnen
senaste konserten? Aldrig vart på riktig konsert. Räknas gratis-konsert med Electric banana band för kanske 10 år sen?
festar du? mhmm. Partyprinsessa
sprit, cider, vin eller öl? Sprit och x-ider
brukar du bli för full? snarare för nykter
antal kuddar i sängen? 4
kan du baka bullar? Om jag försöker
bläck eller blyerts? bläck
mc donald's eller burger king? Mc D
är du allergisk mot något? Nepp
äger du ett busskort? Nae
dricker du blå, grön eller röd mjölk? blå
vad åt du till frukost? Ett originalmål utan lök på MAX
hur ser du ut idag? Tofs, lite smink, långt linne, jobb-bh, jobb-topp, mysbyxor. Lite smått sliten
har du haft sex idag? nej
nästa mål i ditt liv? bli lycklig (haft det målet ett antal år, men lyckas inte. hmm?)
vad såg du senast på tv? Singing bee
hur svarar du i mobilen? det beror på vem det är.
vem ringde dig senast? Zekka (iaf som jag pratade med)
vad sa den som ringde? Frågade om jag haft en kul kväll typ
antal timmar sömn inatt? 5
sov du ensam? Japps
vad innehåller din favoritnattmacka? Käkar inte nattmackor. Särskilt inte från subway, jävla martina:P

SENASTE PERSON SOM


sov i din säng: Jag själv;)
såg dig gråta: don´t know
fick dig att gråta: samma svar där
du delade en drink med: vet inte? Johan drack ur min cider igår räknas det?
du gick på bio med: Alla som är vänner till medverkarna i "Hultsfredsfilmen";)
du gick på stan med: Saaandra
skällde på dig: En full Sandra;)
skickade ett e-mail till dig: Min lilla Jenny. Om man inte räknar reklamskit

HAR DU NÅGONSIN

sagt "jag älskar dig" och menat det? japp
bråkat med ditt husdjur? klart. Skojbråka med hundar is the shit:D
drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? Inte nåt galet men har ofta deja-vu från drömmar

SAKER

tar du droger?
nej. förutom alkohol, nikotin och coca-cola
dricker du? mhmm
vem är din bästa vän? Har några få närmast hjärtat
vad är du mest rädd för? Att nåt ska hända William och Melwin
vilka kläder sover du i? tNaken oftast för att lufta pinãtan;)
vart vill du gifta dig? Vill inte gifta mig
vad hatar du verkligen? pedofiler
har du varit kär? ja
kör du? hell yeah
har du ett jobb? japp and i love it
gillar du att ha folk omkring dig? inte på bakisdagar;) men annars ja

STUFF

har du varit kär i någon du inte haft någon chans på?
nej, jag har bara vart kär en gång
är du ensam nu? Ne sitter två muppar här bredvid. Milla och johan(na)
några piercings/tatueringar? Nej och vill inte ha
låtar som fastnar i ditt huvud ofta? dåliga irriterande låtar
vill du gifta dig? Nej
vill du ha barn? Vet inte.

FAVORIT

rum i lägenheten: Vardagsrummet
typ av musik? allt möjligt. beror på vilket humör man är på
månad? Har alltid sagt juli innan men har kommit på att det är nog maj

DE SENASTE 48 TIMMARNA

gråtit? Nej
köpt någonting? en del
varit sjuk? förkyld och hosta
sagt "jag älskar dig?
Nej men skrivit
velat säga till några att du älskar dem? ja eftersom jag skrev det till dom;)
träffat nån ny person? Flera
saknat någon? ja
kramat någon? flera
kysst någon? nej

SENASTE

låt du hörde: tTed Gärdestad på Ensam mamma söker i bakgrunden. Vet inte vad låten heter
film du såg: Ett monster till svärmor
drink du köpte: Vodka lime
mat du åt: originalmål
gången du åt en 7-Eleven korv: tror inte jag ätit det
människa du slog: Vet inte riktigt
stora bussresesan? stockholm?
långa telefonsamtal: Sandra
dusch: igår. söndagar är äckeldagar

Kommentarer
Postat av: Le-en

VA ÄRE FÖR FEL PÅ SUBWAY?!?!

Postat av: Alina

Ta chansen och var med på gissa bilden vetja! :)

2008-09-28 @ 22:49:48
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Lovisa

subway är äckliiiigt;) nevars men tycker inte det är värt pengarna:)

2008-09-29 @ 18:02:44
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback