Att sakna

Hur kan man sakna nån så himla mycket? Nån som man dessutom träffat för några timmar sen.
Saknar Johan varje sekund jag inte är med honom. I fredags när han gått och lagt sig och jag satt och kolla på film så saknade jag honom DÅ tom. Vet inte varför egentligen.. rätt skön känsla iaf även om den är jobbig för stunden;p

Just nu saknar jag honom enormt mycke.. söndagsångesten dämpas med mys. Behöver ju inte ens ha söndagsångest, är ju ledig imorn:) Om en timme slutar han så då får jag en dos av kärlek iaf.


Nu är typ hela dräkten klar till maskerad-festen på valborg. Ska bara klura ut sminkningen och tappa några kilo över röven så jag kommer i shortsen. Ska klä ut mig till... HA, Milla, där trodde du jag skulle försäga mig va?;)
Nee.. jag och Zekka är hemliga och ska inte säga till nån vad vi ska va. Iaf inte till nån som ska till festen.
Jessica, Sandra och Johan; ni får hålla käften stängd;)
Va med Jessica en sväng på stan i torsdags och fixade en del grejer.
Tror festen kommer bli kanon iaf, även om jag skulle misslyckas med outfiten:)

Annars händer inte så mycket. Är rätt fattig för tillfället. En ipod och ny vårjacka slet mer på ekonomin än jag trodde:) Hade dock mer räkningar än vanligt den här månaden. Men klarar mig nog månaden ut ändå.
Va dock på ikea med syster-yster i fredags och köpte en
byrå. Köpte dock en i ekfaner och inte svart. Jag och Johan snackade om att köpa den sen när jag flyttar hit.. men nu när jag tagit hit lite mer kläder tänkte jag att jag lika gärna kunde köpa den för lite av mina sparpengar. Han blev överraskad och glad iaf. Fin är den. Den passar ju ihop med min hylla jag har också. Vill att det ska bli den första aug NU!

Va hos Johans bror för lite påskfirande igår med. Hans familj är så härliga allihop. Efter det va det tänkt att jag skulle gå till Jenny på lite förfest men vi kom inte hem förrän halv 9, 9 och då va jag hungrig och hade huvudvärk. Så blev lite maxmat och en tablett.
Lite senare delade jag å Johan på en flarra vin och kollade på Remember the titans. Love it.

Hoppas att Sandra haft en bra helg i Sälen och att Zekka och Daniel haft det bra i London:)

Träningen går bra nu förresten. Morgonpromenader och sen gymmet på kvällen. Har ju några kilo att tappa som sagt, och jag ska klara det. Nu ska jag ha tillbaka min gamla kropp, fast snäppet vassare.

Nu blir det annat. Hörs då.

Tata




Kommentarer
Postat av: anna

söt du är! nu blev jag nyfiken på din outfit;) har ju sj inte ens hunnit tänka på vad jg ska klä ut mejjj till...några förslag?:p Jag förstår det där med att sakna!jag känner oxå så hela tiden när jag inte är med min Mr! Kärleken är ljuvlig! Kram på dejjj!

Postat av: Maria

Så himla mysigt darling....Saknade är väldigt jobbig även om det är lite mysigt att sakna. Jag kan fortfarande efter 4 år sakna Mackan...tihi.

Så glad för din skull Lovisa...happyhappy.

Men största saknaden är min saknad efter dig ;)

Jag vill också veta vad du ska va utklädd till....jag ska ju inte komma så jag kan ju få veta NU :P hihi

Påskpussar

2009-04-14 @ 11:18:28
Postat av: Therese

Hahaha... jag känner SÅ igen mig i den där bisarrt starka saknaden. Är man kär eller besatt då? ;) Har iofs läst nånstans att nykärhet kan liknas vid sinnessjukdom :D



Lycka till med ihopflyttandet förresten tänker på tidigare inlägg



puss

2009-04-14 @ 17:15:21
URL: http://www.petitechat.se
Postat av: Karolina

Vad fina ni är tillsammans!

2009-04-15 @ 20:52:03
URL: http://moresubtle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback