Förändringar

Har hänt en del förändringar i mitt liv. Eller.. dom har inte hänt än men dom kommer ske dom närmaste månaderna.
Blir utan jobb om en månad då Tommy måste sätta företaget i konkurs. Tråkigt men sant. Trivs ju både med honom och alla andra byggare ute i Ekängen. Så är det nån som hör nåt om nån som söker plattsättare, hojta;)
Det leder till att jag och Milla måste säga upp lägenheten då jag inte har råd. Så den 1 aug blir det flytt.
Blir att jag flyttar in hos min stjärna Johan. Lite läskigt såklart men vi är så lika så tror det kommer funka kanon. Vi har träffats i ett halvår nu och jag har bott hos honom dom senaste månaderna eftersom vi annars jobbar om varann och aldrig hinner ses. Dessutom, vem fan kan motstå sovsällskap med världens bästa?
Förväntar mig blandade reaktioner från folk. Vissa blir nog jätteglada och vissa tycker nog jag är totalt dum i huvet som flyttar in hos nån efter så kort tid.. men jag säger som Therese; isf är det väl bara flytta igen, svårare än så är det ju inte. Skulle dessutom förhållandet spricka för att man flyttar ihop "för tidigt" hade det antagligen inte vart menat från början.
Sandra påminde mig i lördags om att jag sagt att jag skulle va ihop med nån iaf ett år innan jag skulle flytta ihop med den å det kan jag säkert ha sagt.. singeldrottning som jag va haha. Men när det väl bär av så har vi ju faktiskt träffats i 10 månader.
Jäjä.. jag gör det som känns bäst, sen tar jag det som det kommer.

Igår va jag och fikade med Zekka, Milla, Martina och Dovander. Mycke trevligt. Glad att ha min fina hemma några dar:)
Ikväll blir det promenad med Zekka och sen lite film. Mysmys
Sen imorn ska jag till Sandra på födelsedagsfest och är laddad som fan. Tror det kommer bli så jävla kul!
Träffa Tessan som jag inte träffat på hur länge som helst, Ted och Robert från Västervik, sköna killar som fan. Världens vackraste Louise som jag inte sett på ett tag. Sen kommer jag få träffa Sara och Tobbe med. Sandras barndomskompis som jag inte träffat nån gång. Se om Milla hänger med också men hon kände för en lugn helg så det får man ju respektera;)
Johan är sjuker så han ska inte med.
Haha komiskt egentligen... när vi väl KAN ses för att han är ledig så leker jag med andra.
Tror kvällen imorn kommer bli kanon iaf.
Nu ska jag luta mig tillbaka i soffan ett tag tills Zekka ringer.

Ha en bra helg.

Tataa


Kommentarer
Postat av: Maria

Du är min stjärna darling.

Jag vill leka med dig snart också juuuuu!!!

Snart kommer ett textmeddelande trilla in i din inkorg..... ;)

PUSS

2009-04-03 @ 22:20:01
Postat av: anna

Stackars som blir utan jobb...men du hittar nåt snart så bra som du är :) Jag tycker du gör helt rätt att flytta ihop med kärleken, jg håller med om alla dina tankar när det gäller det!Har oxå som du tänkt annorlunda när jag var singel, men träffar man nån som det känns så rätt med så varför inte chansa!Det kommer bli kanon<3 Kram&trevlig helg!!!

Postat av: Robert

Synd på det där med jobbet hörru, men får hoppas att det löser sig. Finns säkert nån annan firma som vill ha en duktig plattsättare.



Känner igen mig lite i det där med att flytta ihop tidigt, vi kan ju bilda klubb. Finns säkert en hel del som tycker att Frida o jag är dumma i huvudet som köper lägenhet ihop så tidigt, men va fan man måste ju våga lite här i livet :).



O det är precis som du säger, Skulle förhållandet gå i kras på grund av att man flyttar ihop så va det nog inte menat från början.



Ha det gött nu.. kramis

2009-04-05 @ 12:01:53
Postat av: jenny

jag håller helt med robban där. Se på mig. danne och jag flyttade ihop direkt, efter fyra månader köpte vi våran lya och efter ett halvår tilldsammans blev jag gravid. är det menat så är det. Tråkigt med jobb men det kommer lösningar det gör det alltid. Ha det bäst gumman.Du kan ju alltid vara min nanny:)puss

2009-04-05 @ 14:58:23
URL: http://yoymivida.blogg.se/
Postat av: miss Sandra

Hjärtat mitt.. är så glad för din skull och det har jag juh sagt ;) kommer gå galant med allt.. och super mega TACK för i lördags hade jättekul!!

Puss

2009-04-06 @ 20:03:59
Postat av: Maria

Hello honey!

Skulle va mysig att jäkta runt stångån eller dylikt med dig någon morgon ;) Bara du har bra morgonhumör för annars så vägrar jag :P haha

På lördag börjar jag jobba kl 10:00...

PUSS

2009-04-09 @ 13:05:22
Postat av: Frida

Jag tycker inte att du ska behöva förklara dig när det gäller att flytta ihop "så tidigt". Vad är det egentligen som säger att det är "för tidigt" och vem bestämde det? Skit i vad folk tycker och kör ditt eget race. ;-)

2009-04-20 @ 12:04:16
URL: http://frittson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback