Time will tell

Kanske inte kommer bli arbetslös ändå..:)
Antagligen blir det så att A-hus anställer både mig och Tommy så vi jobbar direkt för dom istället.
Tommy ska dom anställa iaf och han föreslog att dom skulle ta mig med och så blir det antagligen..
ska prata med gubben stenberg imorn. Så håll tummarna:)

Det va allt jag hade att skriva för den här gången;) Har tränat så jag måste duscha och sen in till stan
och fixa det sista inför maskeraden. Tänkte att en liten Maria skulle följa med mig men hon behagar inte svara i telefon så jag antar att hon jobbar. Grrrr

Kommentarer
Postat av: Maria

Så himla roligt för dig!! Jag håller alla mina tummar för att du får jobbet!!! håller dem hårt

Meeeh kan jag sluta jobba när du ringer mig :P haha Inte kyyyl!! Vill ju träffa dig snarast!!!

PUSS

2009-04-28 @ 10:15:15
Postat av: Cecilia

Håller verkligen tummarna... Själv fick jag veta idag av sjukhuset att jag blir hemma tills jag föder... Men det kankse är det bästa för min unge tror jag inte blir lika lugn som Jollan... Den är säkert lika impulsiv och speedad som sin mor... =)

Jag vill med vara så duktig som du och träna... Nej nu måste jag plugga körkort...



Kramen

Postat av: Rosa hatten

Hej i hatten, tack för senast, grymt trevlig tillställning, kul att du dessutom fick nytt jobb på en gång:)

kramas

2009-05-02 @ 16:06:24
URL: http://schlageroskar.blogg.se/
Postat av: Farsan

Hej!

Blir du anställd som lärling där oxå?

Gu' va bra att det löste sig.....

2009-05-02 @ 19:42:59
Postat av: Maria

Lovisa!!! Uppdatera din blogg NU ;)

puss på dig min stjärna

2009-05-04 @ 13:35:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback