Sminkoholic

Tror jag börjar bli lite av en sminkoholic. ÄLSKAR att köpa smink nuförtiden. Sen är jag inte helt hundra på att dra på skiten, men man lär sig mer och mer:)
Blev medlem på Make up store idag när jag va där och köpte ögonskugga och en pensel, så nu har jag iaf 10% rabatt där:) Inte mycke men alltid lite. Dessutom 20% på klubbkvällar. I like

Har haft feber typ hela veckan pga min jääävla visdomstand som tycker att den ska växa onödigt lite i taget och få mig att må dåligt istället. Va dock på jobbet igår en sväng och fixade det sista inför besiktningen, men det var tungt, så vid 9 satt jag på bussen hem igen. Somnade i soffan nån timme eller två och blev lite piggare iaf:) Varför är alltid feber värst på morgonen och kvällen!?
Blev en snabbis på marknaden i Ljungsbro med, tog och kanske 20 min och gå fram och tillbaka, så intresserade va vi;) Det enda jag ville ha va ju min traditionella nötblandning, och grillringar. Johan köpte 5 par strumpor med. Brukar alltid köpa strumpor men för tillfället har jag nästan för MÅNGA par.
När vi åkte mot stan skulle vi förbi maxi för att handla lite mat, jag va så sjuuukt sugen på att se Filmen Transamerica, vet inte riktigt hur jag helt plötsligt kom att tänka på den filmen. Kollade efter den på Maxi men den fanns inte.
Åkte till Hemmakväll i Tannefors och tänkte att man kunde hyra den, men vi hittade den inte nånstans trots 30 min letande och trots att kassakillen sa att den fanns. Vi sket i den filmen och tog en annan istället.
När jag sen kom hem, kollade jag på text-tv efter en stund. Vilken film skulle visas kl 21 på 9an? Jo, TRANSAMERICA!!! Jag blev helt överlycklig och fick åter en bekräftelse på att mitt sjätte sinne är på topp;) händer titt som tätt. Jag och Johan är varandras sjätte sinnen, gött.

Bröllopet ja förresten, det va jättefint och festen efter var huuur rolig som helst. Sjukt god mat, grekisk buffé, och jättebra bordsgrannar. Erika och hennes karl Henrik. Snackade rätt mycket med Erika på möhippan så det va kul att hamna bredvid dom:) Vi hade en jättetrevlig kväll ihop med dom och många andra. Människorna är så himla härliga och enkla, precis som jag gillar det.

Ikväll ska jag på babyshower i Tallboda. Cissi ska ju få sin lilla knodd snart så det ska såklart firas:) Jennys babyshower va jätterolig så tror den här kommer bli minst lika rolig!

Nu ska jag nog sätta på nån film och vila kroppen lite smått, är inte helt på topp än och vill ju inte va seg ikväll.

Tataa




Kommentarer
Postat av: Cecilia

Tja bruden... Tusen miljoner tack för dom jätte fina presenterna. Kalle tyckte dom var jätte söta och vi löste in presentkortet idag när vi var och hämtade vagn och säng till lillen... Hälsa och tacka johan med. Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback