Grattis

Säg grattis då för fan. Jag har ju namnsdag idag. Lovisa Maria Kristina. Så de så;)

Grattis majjabajja:D

Ska alldeles strax gå till bussen för att åka till Ljungsbro för att sen åka till systeryster i Stjärnorp och fira Melwin som fyllde år förra helgen.
Ikväll blir det fest med Märta, Milla, Jenny och Martina. eller som jag skulle uttrycka det;
Min barbie, frugan, jenny å martina. (ska allt komma på nåt bra smeknamn åt dom två sistnämnda också;))

Nästa helg ska vi åka och hälsa på Zekka. Längtar:)

Måste träffa Sandra snart med.. min lilla darling.Blev en mysig fredagskväll med henne förra helgen, men det räcker inte;)

nu är det dags att börja knalla. Måste förbi åhlens och köpa strumpbyxor med. Ack, det är inte lätt att va tjej.

tata

Kommentarer
Postat av: Milla

Haha ja gick till ica istället va närmare ;P

Ses snart /// Frugan!

Postat av: anna

Gratttis sötis;) Vi ses på dansgolvet ikväll hoppas jag!:D Puss&Kram

2009-02-28 @ 18:16:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback