You make me feel

Du får mig att känna nåt jag inte trodde var möjligt för mig.
Det är bara att läsa i min blogg några månader tillbaka, där jag va helt övertygad om att jag skulle va singel ett bra tag till eftersom jag verkligen inte ville ha nån. Sen kom du in i mitt liv.. lite smygandes först, men sen lärde jag känna dig bättre och bättre och insåg vilken bra människa du är.
Vet ingen som tycker illa om dig. Du är så lätt att ha att göra med.
Saknar dig varje sekund jag är ifrån dig. Åh, vad sliskigt kär jag låter nu, men det är sant:)

Hoppas du alltid får mig att känna såhär och att jag alltid får dig att känna som du gör, because you´re a keeper.

You make me feel



Kommentarer
Postat av: Maria

åååh mysigt, du tjejen!

Så glad för din skull1!

PUSS

2009-02-08 @ 20:56:53
Postat av: Therese

Gullegull :) Sånt gillas, ni är ett sånt fint par med!

Postat av: anna

Jag kan bara hålla med de andra...så kul!& det är du så värd:D

Jag kan säga att jg förstår hur du känner...kände& känner nu likadant, o du förstår säkert vad jag menar;) Kram på dej!

2009-02-09 @ 08:51:26
URL: http://www.nogg.se/njjjuteravlivet
Postat av: Holk

Haha, hittade hit via nylleboken. Måste erkänna att jag vart lite förvånad när jag dyker upp på bild. Men så kan det gå

2009-04-07 @ 08:02:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback