Ett tecken på att jag lever

Snor listan från Karolina så vet ni iaf att jag lever;)

1. Hur gammal är du om fem år? 29
2. Vem var den sista du träffade? Johan sitter bakom mig, men om inte han räknas; Mange och Malin
3. Hur lång är du? 180
Vilken var den senaste film du sett? What happens in Vegas.. Love it
5. Vem ringde du senast? Sandra
6. Hur löd ditt senaste sms och till vem? Har tagit bort det men tror det va till milla. Stod att ett kylskåp jag sett passade henne pga färgerna;)
7. Vad är dagens planer? Har vart i Stockholm. Cosmonova m.m Nu blir det mys i soffan med Johan, film och vin
8. Föredrar du att ringa eller skicka sms? Är det bråttom ringer jag, annars sms
9. Är dina föräldrar gifta, sambos eller skilda? Sambo
10. När såg du senast din mamma? I söndags
11. Vilken ögonfärg har du? Klargröna på morgonen och sent på kvällen, gröna med lite bruna stänk på dagen
12. När vaknade du idag? 6.55
14. Vilken är din favoritplats? Har ingen. Johans famn ligger dock högt upp på listan;)
15. Vilken plats föredrar du minst? vet inte
16. Var tror du att du befinner dig om tio år? Har faktiskt ingen aning, och jag gillar´t
17. Vad skrämde dig som barn? Döden
18. Vem fick dig att skratta senast? Haha skrattade så jag nästan började gråta på Team Sportia i sthlm. Trodde det va mange som stod bredvid mig så pratade om ett par skor men det va en ung kille som kollade helt livrädd på mig
19. Är du för ung för att äga vinylskivor? Jo men inte för att ha upplevt dom
20. Har du stationär eller bärbar dator? bärbar.
21. Sover du med eller utan kläder på dig? Nakenfis
22. Hur många kuddar har du i sängen? 3
23. Hur många landskap har du bott i?två om man räknar när jag gick utbildningen i Skövde
24. Har du någon gång spytt på fyllan? Läääängesen. Höll dock på att spy när jag va Jack Sparrow men det va för att jag satte mustaschen i halsen:P
25. Föredrar du skor, strumpor eller barfota? Strumpor
26. Är du social? Ibland, ibland inte
27. Vilken är din favoritglass? Har ingen. 
28. Vad skulle du göra om du vann en miljon? Köpa en lägenhet.
29. Tycker du om Kina mat? Mjo
30. Tycker du om kaffe? Nope men gjorde när jag va liten
31. Vad dricker du till frukost? Oboy juice
32. Sover du på någon särskild sida? ja, ytterst i sängen. Och vänder runt så in i helvete på kroppen
33. Kan du spela poker? Yes siiir
34. Tycker du om att mysa? Ne fyy fan ;)
35. Är du en beroendemänniska? MMMM
36. Känner du någon med samma födelsedag som din? Adde:)
38. Kan du några andra språk än svenska? Engelska. På pappret kan jag även tyska men inte i verkligheten:P
39. Har du någonsin åkt ambulans? nej
40. Föredrar du havet eller en pool? Beror sa litta påå
41. Vad spenderar du helst pengar på? Mig själv
42. Äger du dyra smycken? Ne, är inte så mycke för smycken. Armband funkar, men inget annat
43. Har du någon gång testat narkotika? Nej, kommer heller aldrig göra
44. Vad var det senaste du stoppade i munnen? En originalburgare på max
45. Vem är den roligaste människan du känner? Svårt att välja
46. Välj ett ärr på din kropp? Får bli det på låret då, sen jag skar mig i benet
47. Vad har du för ringsignal? P-diddy feat keysha cole - Last night (boozer remix)-vanilla. Johan Åhman gjorde en ringsignal av den refrängen till mig för läängesen
48. Har du kvar klädesplagg sen du var liten? på Mammas och pappas vind
49. Flirtar du mycket? Har nog aldrig flörtat
50. Vart togs din profilbild för din blogg? Hos Louise i hennes första lägenhet. En "checka hur jag ser ut"-bild
52. Har du fått fortkörnings böter? Ne.
53. Vilken var den senaste bok du läste? Läser Mari Jungstedt - Den mörka ängeln
54. Läser du dagstidningen? Ibland, fast på internet
55. Prenumererar du på någon veckotidning? nixpix
56. Dansar du i bilen? Hell yeah
57. Vilken radiostation lyssnade du på senast? East fm
58. Vad var det senaste du krafsade ner på ett papper? Min signatur på uppsägningspapprena av lägenheten
59. När var du i kyrkan senast? När Joline döptes
60. Vilka personer utmanar du? Milla, maria, helen å therese



Kylskåpet. Riktigt coolt och annorlunda

Kommentarer
Postat av: Jess

Åh, vad härligt att få ett livstecken ifrån dig ;) Har undrat vart du varit. Skönt att ha dig tillbaka raring. Puss!

2009-08-01 @ 12:49:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback