Congratz

Stackars alla studenter idag. När jag tog studenten va vädret ändå helt ok. Inte så kallt och regnet kom först EFTER vi hade åkt på vagnen. På kvällen spöregnade det också men det gjorde inte så mycket eftersom vi åt middag på Platå där även studentfesten hölls det året. Värdelös mat btw.
Grattis till alla studenter iaf. Nästa år är det lillbrorsans tur, kändes som det va igår han va en lillskit. Eller.. han känns fortf som en lillskit;)

Grattis också till Andreaz och Emilia som fått en liten Olivia.
Blev först helt chockad när jag fick mms:et då jag fick det från min bror och det stod som att det va HAN som fått barn.
Så började starta ett litet rykte hehe, skickade till syrran "visste du att david skulle ha barn!?". Sen kom det fram att det va David som skickat i Andreaz ställe så då fick jag sätta stopp för ryktet igen;)
Andreaz är mitt ex som gick i samma klass som min bror.
Han och Emilia va på valborgsmaskeraden och hon va en huuur gullig tjej som helst. Ett sött par.
Precis när han träffade henne frågade han mig om råd vad han kunde hitta på ihop med henne, han tyckte tex bio kändes så vanligt. Precis i den stunden kände jag att "nu ligger verkligen allt bakom oss och vi kan va 'kompisar'"
gött.

Mår bättre iaf.. fått en släng av sjuka.. IGEN.
Va iaf en sväng på ÖB igår med Johan och hans bror och köpte en jättefin blomkruka och två jättefina ramar. ÖB is the shit;)
Mange köpte likadant till honom och Malin, och även lite annat fint. Han köpte en bukett blommor till henne också och han kan nog va skyldig henne lite presenter med tanke på vad han kom hem med sen haha, den killen är galen.

Nu blir det Bride Wars och cola!





Kommentarer
Postat av: Frida

ÖB är bäst! Tror du jag handlade som en tok när jag jobbade där. =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback