Hipp hipp hurraaa

Grattis till världens bästa Jenny som blir 24 idag. Still young and still going strong!
Ska ta bussen om ungefär en timme ut till tallboda och till Jennys mamma och Benke för att fira henne lite.
Like it. Hoppas bara hon gillar presenten också;)

Har lyckats klanta mig idag igen. Jag har ingen bra kontroll på min kropp märker jag, har tydligen längre armar och mindre fötter än vad jag tror:P Klämde ju fingret häromveckan och så nu idag..
Jag bar några marmor-fönsterbrädor åt jocke och packe (dom svaga asen;)) och när jag skulle ut genom dörren är det en pall där som trappsteg typ, men den va så jävla gles så jag gled ner med foten emellan och då va balansen körd så jag ramlade åt sidan men höll kvar stenhårt i fönsterbrädorna så jag inte skulle tappa dom och dom klämde ner min hand i massa grus.
Resultat: Stukad fot och en hand med typ 30 sår. Fan, skulle vart 24 sår så kunde jag låtsats att det va för Jennys skull jag gjorde det. Attans;)
Foten värkte inte alls först, eller jo, precis när det hände, men inte efter. Nu börjar värken komma mer och mer och jag har en känsla av att jag inte kommer sova så mycke inatt. Iof.. sover inte så mycke annars heller.

Har kommit på varför jag jämt är så trött.. sover jättebra halva natten, sen andra halvan ligger jag halvt medveten och halvt drömmande.. ligger liksom och tänker "men sov helt nu då" samtidigt som Lauren i the hills gör nåt i min dröm (iaf imorse va det om henne).Antagligen därför mina drömmar jämt känns så verkliga och därför jag kommer ihåg dom.

Jajja inte tid att filosofera. Måste göra mig lite görläcker så jag kan få Mattis (jennys lillebror på 18 år, min drömprins;)) att vilja gifta sig med mig. Sorry Johan, älskar dig men det här har vart bestämt i åratal;)




The hot nurse, that´s Jenny. Hot as Hell


Kommentarer
Postat av: Anna-Karin

Har tänkt hela dagen att jag skulle skicka ett meddelande till dig angående träning, men när jag läste din blogg insåg jag att det inte blir någon träning för dig på et tag. Stackare... Har varit och tränat mitt favvopass easyline nu, men saknar en träningskompis:( Kram på dig!

Postat av: jenny

tack så jätte mycket för det super fina armbandet. best friends forever.

du är ju inte dåligt snygg på bilden du heller:)

det var kul att du kom ikväll, super trevligt.

puss puss

2009-06-15 @ 23:14:17
URL: http://yoymivida.blogg.se/
Postat av: Emelie

Jaha va kul! Välkommen då! Jaha d hade jag ingen aning om! Men jäklar va goda dom är :D!

2009-06-16 @ 23:15:20
URL: http://metrobloggen.se/EmelieWitt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback