Ödet

Hörde av målaren på jobbet igår att en indonesisk (heter det så?) kille skulle ha flugit med planet som försvann, men han missade planet. Tur, kan man tänka då.. men bara nån/några dar efter så dog han i en olycka.
Ödet. Definitivt!

Jag tror på ödet, annars hade jag åkt till Uppsala och festat med Sandra och Tessan den helgen jag var med Martina på fest hos Johan och då hade antagligen han och jag inte börjat träffas. Valde tom bort Uppsala för att istället hänga med Martina.
Så joo.. jag tror på ödet!


Min fot värker så jag kan inte sova. It sucks!!!

Sett på 7 avsnitt av serien Mia och Klara nu. Bara sett youtube-klipp på den förut men så prata vi om det igår i Tallboda så nu har jag glott på det hela kvällen. Jag är fast;) Klockrent. Min humor, iaf en del av den.
Dessutom tror jag att alla karaktärerna finns nånstans där ute.. haha




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback