vill, men orkar inte

Det är så mycke jag vill göra, men jag har inte orken till det.
Jag vill festa på helgerna, men jag orkar inte.
Jag vill träna, men jag orkar inte.
Jag vill umgås mer med människor jag tycker om, men jag orkar inte.
Jag är helt slut när jag kommer hem från jobbet för att inte tala om helgerna.
Har iaf börjat dricka en hälsoprodukt som heter
Basico nu, som jag köpte när jag va på kryddparty hos Jennys mamma, Anette. Massa viktiga mineraler i så det ska förhoppningsvis göra mig lite piggare. Hoppas även på att det ska lösa vissa andra problem. Det smakar för övrigt s k i t. Funkar det så är det dock värt det och billigt var det också.

Imorn skulle det spelats brännboll och festats men vädret tycks inte riktigt hålla med.
Hann inte köpa nån alkohol idag heller då jag va tvungen att lägga klart ett golv hos Robert och Frida. Fixet tog slut igår så blev 3 dagars jobb istället för 2. Men men vad gör väl det om hundra år. Imorn står fogning på schemat, går dock rätt fort.
Bolaget är ju stängt imorn med så ingen alkohol för mig imorn.
Men det gör inte så mycket, för jag orkar inte.

Idag har jag iaf fått lite kvalitetstid med min sötnos. Inte setts på hela den här veckan heller förutom i måndags. Då va vi i Grebo hos Johans mamma och Björn och hälsa på. Grilla korv och njöt av det fina vädret.

Har gått riktigt bra på jobbet igår och idag iaf. Då blir det roligt att jobba. Nu är det bara golvet i ena badrummet och köket som är kvar att göras, sen har jag gjort ett helt hus helt själv:)
Dock ska badkaret kaklas in med men det räknas som extrajobb och det behöver jag fortf hjälp med av Tommy. Han hjälpte mig även med spacklingen, är helt värdelös på det. Men man lär så länge man lever.

Nu ska jag glutta runt bland lite bloggar och sen krypa ner bredvid världens bästa som börjar jobba kvart i 7 imorn.
Själv har jag trotsfredag och vägrade lägga mig alldeles för tidigt eftersom jag KAN va vaken en stund till;)

Nighty




Kommentarer
Postat av: Maria

Först och främst, tack för att du la upp en sån otroligt fin bild på mig harkel, host, atjo :P haha

Jag vet hur det känns....ibland har man bara ingen ork. Man vill så mycket men har varken lust eller energi och göra saker. Ibland kan jag känna mig osocial när jag inte orkar va med på saker...Men man är inte alltid på topp gumman.

Jag vet iallafall att du vill leka med mig även om vi aldrig får ihop det :( :P haha

Tycker om dig vännen! PUSS <3

Postat av: Sven

Men skriva orkar du tydligen....:-))

2009-06-07 @ 15:24:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback