Jag är rik;p

Har inte fått min deklaration än men loggade in på skatteverkets hemsida igår och tjuvkikade..
kommer antagligen få nästan 8700 tillbaka på skatten:D
Jag som va rädd att jag skulle få betala.
Så med dom pengarna har jag sen i december lyckats spara undan nästan 18000. Jag som aldrig sparat nåt innan.
Det är dessutom mina egna pengar som jag tjänat ihop. Duktig flicka.
Så nu är jag glaad. Nu kommer jag lätt kunna åka utomlands i höst på obetalda semesterdar. Sparar undan 500 varje månad så kommer öka ännu mer tills dess. (Ja jag SKA sluta prata om pengar;))

Har lite andra funderingar med som jag nog kommer följa. Mhmm

Har tränat varje dag den här veckan och jag är stolt över mig själv. Nu är jag igång på riktigt! Jag ska bli heeet.

Dusch-time.

Tata


Den här låten kom i ipoden på gymet förut. Då tänker jag på när jag och Johan började träffas. Pirrar i hela kroppen:)


Kommentarer
Postat av: anna

Duktig du är;) du kan få ge mejjj lite spartips! är tyvärr usel på sånt:( Kram& trevlig helg!

Postat av: Jess

Gött då vännen! Du är grymt värd en härlig semester framöver!!! Ha en riktigt trevlig helg! Puss Jess

2009-03-27 @ 16:56:31
Postat av: storken

"ska bli het"? du ÄR het tjejen! kram

2009-03-31 @ 01:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback