Att tänka inredning

Jag tänker på inredning HELA tiden.. Johan har klagat på att hans lägenhet är för stel ända sen vi träffades.. så sen när jag flyttar in ska vi försöka få till mysfaktorn lite. Jag har redan börjat måla upp idéer i huvet och kan inte sluta. Tänker på det HELA tiden. Är alldeles för långt kvar tills jag flyttar in.. på pappret vill säga.

Ska iaf ta och fixa in alla mina papper i pärmar och packa ner min hylla jag har i sovrummet och frakta hit den snarast möjligt. Den matchar ju med byrån jag köpte plus att hyllan behövs redan nu. Dessutom vill dom som ska ha våran lägenhet komma in och mäta och grejer i våran lägenhet och jag vill inte att dom ska göra det när mitt rum ser ut som det gör nu, stökigt som fan.
Va där idag och hämtade ett litet bord jag haft som nattduksbord innan och ställde det i Johans vardagsrum för att ha hans blommor på så nu ser rummet ännu stökigare ut.
Så Milla du kan va lugn, ska ta tag i det så snart som möjligt:)

Är så mycke grejer man vill ha också.. en ny tv till sovrummet så Johan kan få glo på tv när jag läser.. den han har är den största klumpen jag sett:P
En ny soffa.. en mörkgrå med devan (duvan, divan? you get the point).
Ska åka till ikea nån dag och köpa ben till min hylla med så den kommer upp lite, nu står den direkt på golvet.
Tog hit min drömfångare idag med och satte upp ovanför sängen så vi slipper mardrömmar;) Dock passade den bättre in till mina grå tapeter men va fan, man kan inte få allt:)

Johan fick en tavla i födelsedagspresent av Malin, hans brors flickvän, som hon målat själv. Hon är skitduktig. Den satte jag iaf fast en hängare på igår och sen satte upp den på väggen i hallen.. passade in jättebra både på den väggen och med tapeten.



 Är sjuk nu med.. förkyld, halsont och feber. Värdelöst:(
Nehe.. om man skulle hitta nån film att se på. Take care

tata

Kommentarer
Postat av: Frida

Välkommen till klubben! Vi har dock bara kommit till hur vi ska bygga den där väggen, hur målar vi för bästa resultat m.m. men om ett par veckor så hoppas jag med att få tänka lite mer inredning än renovering. Divan förresten. ;-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback