Update

Dopet i lördags var hur trevligt som helst och Joline sa inte ett knyst på 3,5 timmar. Snällare unge får man leta efter. Så underbart söt människa, men inte utan att man blir lite rädd när hon spänner sin genomborrande blick i en;) Hehe nevars, hon är världens sötaste. Ska förbi och gosa lite med familjen Edlund/Samuelsson nån dag i veckan är det tänkt.




(Lånade bilderna från Cissis blogg, kan baka en pollykaka åt dig som tack;))


Idag var det jobb som gällde för första gången på en vecka eftersom jag varit sjuk. Skönt att komma igång igen men va så sjukt trött imorse. Kunde knappt sova nåt inatt pga hosta så när klockan ringde kändes det som jag nyss somnat, men men what to do.
Va iväg på ett av Tommys extrajobb en sväng med där världens sötaste rottweiler fanns. En valp, dock rätt stor så han måste ha några månader på nacken.
Älskar rottweilers!

Efter jobbet åkte jag och Johan ut till Tornby där vi mötte upp hans bror för att kolla om det fanns nån vettig TV som kunde tänkas platsa i sovrummet. Visst fanns det, men vi ska ändå till TV-tjänst imorn och kolla då dom har bättre service och dom skulle nog kunna fixa nån schysst deal sa dom. Så time will tell.
Kollade även lite soffor och annat inne på Chili och Nordik. Man måste ju få kolla läget lite även om det inte är dags för en soffa än på ett tag. Johan köpte en tavla till sovrummet på chili som kommer passa perfekt ovanför hyllan.
På nordik jobbade världens goaste Tessan som vanligt så det blev lite snack med henne också. Sånt gillar vi.

Nu funderar jag starkt på att hoppa i säng. Så sjukt trött. Såååå sweet dreams

Tataa

Kommentarer
Postat av: jenny

på tv-tjänst har vi köpt alla vara apparater. dom är bra där, Dannes kompis jobbar där så det blev en bra deal där med:)

tack för i lördags:)

Postat av: Maria

Tycker också ni ska spana på tv-tjänst, plutten jobbar där, himla trevlig kille ;)

Skönt att du är på bättringsvägen nu tjejen förutom den sablans hostan du har.

Saknar dig! Puss

2009-05-12 @ 07:57:41
Postat av: Lovisa

jag känner en som jobbar där å johan känner en som jobbar där. Jag känner lillkött å han mellankött;p familjen kött hehe

2009-05-12 @ 10:46:41
URL: http://loveijsa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback