sjukt duktig unge


Kommentarer
Postat av: Ina

Wow! Vilket pass! Vad duktig du är, tjejen :D Det där med en "liten powernap" är livsfarliga ord för mig.. får jag för mig att vila mellan jobb och gym så kommer jag typ aldrig vakna upp igen förrän kvällen ;) Om inte annat så blir jag segare utav sånt, det är ju självklart olika för alla :)

Men än en gång, sjukt bra gjort!=)

Och vilka söta ord! Blev så rörd så jag läste högt för sambon.. han tyckte det var gulligt skrivet :D

Postat av: Ina -20kg på 20 veckor

haha,ja jääklar! Förstår att powernapp var jävligt lockande där :) Vad hurtigt att lägga så mycket golv! Gud.. min kropp hade aldrig pallat den där arbetsställningen varje dag..hua!=/

Än en gång, sjukt bra gjort med träningen! Vad gött att du känner dig friskare med :)

2010-10-29 @ 21:43:33
URL: http://www.metrobloggen.se/euforiah

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback