Dress for success

Köpte en ny klänning igår. Provade den i fredags när jag va ute på ikano-huset och provade den då i min vanliga storlek, alltså 38. Har alltid haft 38, så länge jag kan minnas. Ibland i vissa kläder även strl 40. Men klänningen va för stor. Tänkte in mer på det, utan insåg att jahopp, kommer inte kunna ha den.
Sen va jag inne i stan igår och framkallade kort, och medans jag väntade gick jag in på HM och provade då klänningen i storlek 36. Tänkte att prova går ju alltid. Och den satt perfekt. Jag är alltså numer en storlek 36 :-O. trodde jag aldrig skulle inträffa.
MEN, här kommer vi till problemet. Kommer ha skitsvårt att hitta klänningar!!!! För har bredare höfter än en "normal" 36:a.. och är lång.. så kommer va svårt att hitta nåt som inte är för kort eller för tight om röva. hmm. men men, får la bli lite kräsen eller nåt då:P






Kommentarer
Postat av: Andreas

Snyggt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback