tänker tillbaka

Sitter fortf å läser i min gamla lunarblogg:P Det här skrev jag den 2 juni -06..
haha fan så omoget allt låter. men saknar den tiden lite ändå!

Idag kommer jenny hem.. är nästan lite nervös fniss
en månad går tydligen fortare än vad man tror... känns som igår
dom åkte... fast ändå känns det som man hunnit med en hel
del.. känns som jäääättelängesen vi körde brännboll..
så när man ser på det så så är en månad rätt lång tid iaf!
jajja.. blir parrty med henne imöra iaf hos söta sofie!
milla ville nog oxå hänga på tror jag! å min lilla
pilleplutt ska ju dit med... det gillar vi.

emma å jag va lite småtjuriga imorse...
jävla kärring.. men men...

händer för övrigt mycke skumt på jobbet... det MÅSTE spöka där..
vi är helt övertygade.. men är inte en jävel som tror på oss
förutom kicki.. grr! bara för kicki oxå vart med om skumma grejer..

händer mycke roliga grejer med.. mycke roliga kommentarer..
men när man berättar dom för nån annan så tycker dom inte det
är ett dugg kul.. förstår inte alltså. jag å emma diskutera det
igår varför ingen gillar våra skämt å kommentarer. illa:P

  • En morgon när vi kommit till jobbet och sitter utanför å gör
    dumma saker ramlar en gren ner från ett träd.
    Lovisa säger "Tänk om man skulle få en gren i huvet"
    Emma säger "Ja.. trälit"
    Kom på först efter va hon sagt å att det faktiskt va lite kul.

  • En morgon i träslöjden. Emma går å gör fint medans Lovisa
    byter en papperskorg. Lovisa står böjd framför en sån där såg maskin.
    På maskinen står
    "SPÅNAVSUGARE. SPÅNAVSUGNINGSPÅSEN TÖMMES REGELBUNDET"
    Med Lovisas perversa humor blev det nåt helt annat.

    finns en jävla massa mer men orkar eller hinner inte.. för snart
    ska jag tebax å skaffa nya skämt:P men dom va ju roliga
    eller hur!? nähä inte det? jag förstår inte...:P
    det mest klockrena är egentligen våran lilla samling vi började med
    för några veckor sen.. vi sparar alla enkronor och 50öringar som vi
    hittar... å varje gång man hittar en kommer man på sig själv med å ha största smaljet å så blir det ett litet rop "JAG HAR HITTAT EN KROOONAAA"

    nä.. trivs egentligen rätt bra på jobbet... för garvar i princip hela tiden..
    förutom när vi sjunger då:P
    haha just det... vi lånade en musikbok av en lärare en dag när vi hade lite
    tid över... å det va emma som fråga först... sen när vi skulle gå
    sa han till emma "Alltså du får säga till om du vill att jag ska kopiera
    upp texter å så åt dig!" han trodde nog vi va rätt seriösa.
    men han är snäll han. å greger oxå:P
    blev för övrigt påkomna med en sak av vaktmästarn imorse..
    lite småpinsamt:P jajja...

    nu måste jag snart knalla till jobbet! hade gött

  •  

    Kan meddela att den pengasamlingen stannade på 219.50;)



    Och så ett från den 14 juni -06

    nu va det min tur till slut ändå..
    ont i halsen.. snyft. å törstig hela tiden men gör ju ont å dricka.. illa
    men måste jobba imorn.. jobbade imorse iaf.. men blev helt slut..
    andfådd å skit! å inget är det på tv.. hallå.. va är det här..
    tv:n borde anpassa sig efter mig ju;D

    vad har hänt annars då...
    fick leva ut min dröm som målare lite... jag jenny å benke målade om
    jennys mammas å benkes hus sön, mån tis förra veckan!
    skitkul!! tro´t eller ej men sånt tröttnar jag inte på;)
    va jävligt knepigt väder bara.. först sol.. då tog man av
    sig till bikini.. sen moln, då frös man ihjäl.
    snyggast va väl ändå min vurpa på söndan..
    haha.. stod uppe på en väääldigt ostabil pall..
    kände hur det börja svikta.. stog säkert i 10 sek å svaja,,
    å självklart kollade jenny på mig just då..
    å fick se när jag stog där å sen bara föll! men nejdå..
    inte frågade hon hur det hade gått.. hon låg å asgarva.
    schyssta kompisar man har alltså:P grannen sa att han hade
    inte sett att jag ramla.. men han hörde det efteråt:P
    jag tror jag blivit klantigare på senare dar..
    har för övrigt fortf ont där jag slog i huvet i hyllan..
    å är ju ett bra tag sen nu!

    jajja... förra veckan kom solen.. me like!
    va å tog en cider med milla å hennes stajlade frisyr på torsdan!
    trevligt. skitmycke folk på stan.. hade riktig lust å gå ut
    men jobbade fredan så blev bara 1 cider..
    sen på fredan va vi hos fredrik (moahaha) å grillade å drack
    lite vin å cider.. men blev en lugn kväll.. hemma vid 00.
    sen i lördags låg jag å milla nere på gården å solade samtidigt
    som vi hade tvättstugan.. så gött! även om jag hatar å sola..
    men färg har jag fått iaf:D
    å sen på kvällen blidde det å åka till Zekka.. hon jag milla å linda..
    så trevligt så.. å sen blev det krogen.. va inte lika kul..!
    haha milla kom hem halv 9.. vart på efterfest.

    å milla bor kvar ett tag till.. nu är vi 3 som delar på hyran..
    men min andra darling, jenny, kommer bo rätt mycke hos sin
    mor! men skönt å få det lite billigare nu ett tag iaf!
    milla ska kolla på lägenhet imorn så då får vi hoppas att det är
    nåt hon vill ha.. som hon letat min lilla flicka;)

    bara två tidiga dar kvar nu på jobbet.. skönt!
    eller visst... 7 är väl oxå rätt tidigt men hellre börjar
    jag 7 än 6! å så blir det ju snyggve å tryggve flum såklart!
    pratade om det häromdan.. alltid om vi sitter ute å ska förklara
    nåt om nån... så kanske man säger "hon den snobbiga" "hon idioten som snor"
    å blabla.. men man vet alltid vem man menar. skumt. haha
    så har vi ju söta sebastian.. åhhh vi har fått mammakänslor för honom:P
    å gympaläraren.. mmm mmm mmm.. inte nåt större fel på den karln.
    bra att man har nåt å kolla på.. dåligt bara att alla byggare å sånt som
    kommer å gör saker i eller utanför skolan är gubbar å fula:P
    eller unga å fula.. haha.. ncc!

    på lördag blir det fest hos fredrik (moahaha) å koffe
    inflyttningsfest... svart klädsel.. töntigt:P
    så måste svänga förbi louise.. å hämta mitt linne!
    blir nog en sväng ut på stan med på fre hoppas jag..
    å kolla fulla studenter höhö
    vill oxå ta studenten!


    neee... nu ska jag ta å hitta på nåt annat! men vi hörs då




    å ett till;p från den 4 juli -06
    Vi valde den större lägenheten;) hade dock velat ha det andra köket. så hett

    nu har jag å milla preciiis vart å kollat på två lägenheter!
    skitfina båda två.. en av dom va lite finare.. men vi vill ha den andra
    ändå.. mycke större rum å sådär..
    så imorn får vi veta.. knipsa fast tummen melllan dom andra fingrarna
    nu..!

    va har hänt annars då... jaa..
    midsommar.. va hos linda.. skitkul! trevligt folk!
    jag, milla, linda, martin, martin, markus, maria, jens,
    hanis, simon å zekka..!
    grillade, körde twister, kubb, kortspel, jag har aldrig..
    å lite annat som gör så man får redan på så mycke snusk
    som möjligt om varann:P
    jajja.. det va najjs najjs iaf!
    sen på lördan kolla vi fotboll nere på cosmic..
    matchen gick ju åt helvete å va nog en av dom tråkigaste
    jag nånsin sett...!
    sen på kvällen va jag med jenny hos martin..
    men orkade inte hänga med ut sen.. å hade visst vart rätt
    dött ute så missa nog inget.

    jajja.. annars har jag jobbat.. haft skitkul på jobbet..
    vi har kommit på att vi är nog mer som två killar som
    jobbar ihop. höhö.
    i torsdags va vi på platå för å dricka en cider eller två
    oxå... hrm.. det slutade med 7 cider å en drink..
    men fan.. va ju halva priset efter 10;) så fick känna sig
    lite salongsberusad ändå även fast det va vardag;P
    sen upp å jobba vid 7.. men va inte så svårt..
    med tanke på va jag brukar dricka en normal utekväll. hrm.
    sen i fredags åkte jag ut till mor å far på kvällen...
    sen dop i lördags i Gullspång.. skymtade varken mellberg
    eller bengtzing där dock.. attans;P
    sen på kvällen blev det kareoke hos jessica.. jag å jessica
    va lätt hetast:P men louise kom inte långt efter haha
    sen en sväng till platå.. skittråkigt! så jag gick
    till bk för å försöka komma in där... å titt på fan..
    fick tom gå före i kön. finns visst en fördel ändå med
    å ha växt upp i ljungsbro;)

    vi va å bada igår med i björs.. jag jenny martin å milla..
    så mötte vi mattis där oxå.. min blivande man;) jennys
    söta lillebror... riktigt fint å bada där..!
    sen blev det minigolf i valla.. å sen lite mc d.
    hann med en promenad sen på kvällen med.
    å idag va vi i berg en sväng.. men så dåligt å bada där..
    å kallt!

    jajja... nu ska jag gå å hyra en film jag kan kolla på i min
    ensamhet.. snyft.. alla är upptagna eller ska jobba imorn.
    men va fan.. en dag på semestern kan jag la va själv;)

    bajbaj

    Kommentarer

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress:

    URL:

    Kommentar:

    Trackback