Ringa samtal

Har fortf inte kunnat ringa rill Radiotjänst.. skulle gjort det igår men då va inte
pappa på jobbet.. så ska dit idag och göra det. Gah ingen lust.
Måste ringa han på skolan med.. men drar mig så mycket för det... inte för att jag
vet varför... men det blir liksom verklighet då. Som om det inte redan är det...

Måste köpa badtofflor också.. känner inte för å duscha utan i gemensamma duschar.
Försöka hitta lite billiga bomulls-hotpants också..
Även om killarna på skolan nog skulle uppskatta om jag hade string eller spetstrosor
på mig i bygghallarna så tänker jag inte ge dom det nöjet;)

Tvättstugan idag med... tvätta lakan som jag ska ha med mig.. får jag inte glömma!

Lovisa börjar bli riktigt nervös!

Kommentarer
Postat av: Hanna Enefjord

Nar drar du?

2008-01-10 @ 11:51:10
Postat av: Lovisa

Åker på måndag.. scary!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback