hot biatch

Har vart en riktigt skön helg. Valborg blev lugn och himla trevlig..
Hamnade hos mina grannar som är kompisar till Emma. Killen är även gammal jobbarkompis till mig.
Hon jag och Sandra gick dit. Blev lite grillning och trevligt prat.. och alkoholintag. Det var dock nästan bara
par där och så vi 3. Emmas Robert jobbade.
Vi gick vidare till en annan fest så småningom där Louise och Malin befann sig. Var väl ok men lite småskumma killar som va där
Vi tröttnade iaf efter ett tag och knallade upp till Sandra med varsin kebab i näven. Sandra kom lite senare dock,
hon fick uppleva komik nere på stora torget haha.

I torsdags blev det bara lugnt med lite film och mys med min lilla Sandra.

Skulle träffat ägaren för företaget som jag sökt praktik på för att snacka lite i fredags, men han hade inte tid så
blev inget. Skönt tyckte jag för jag var så jävla nervös. Hade ju knappt nåt att säga.
Blev en sväng på stan med Milla Martina och Jenny istället.. även sällskap med fina Zekka in till stan. Tror vi
påverkar varandras flumhet lite;)
Köpte en klänning.. förlåååt plånboken. Eller magen kanske jag ska säga, är ju den som inte får nån mat. Har inte
köpt kläder på så fruktansvärt länge och ville ha nåt nytt till lördagens fest så jag blundade och ka-sching så var jag en klänning rikare.
Tog en sväng ut till Ljungsbro efter stan för lite mat och gos med William och Melwin.


image343
image344


Efter Ljungsbro parkerade jag mitt arsle hemma hos Emma där hon och Sandra var för att sen bege oss hem till Sandra. Där underhöll vi oss med att kolla på Hultsfredsfilmen från 2006 för att visa Emma vad som komma skulle.
Hultsfredsfilmen är en film som våra vänner gjort. De filmar varje år när dom är på hultsfred och sen klipper dom ihop det till en film. Den är bra men lite jaa.. vad ska man säga.. inte för feminister eller känsliga;)

I lördags var det då alltså dags för premiären av Hultsfredsfilmen 2007. De hade bokat en biosalong och bjudit in alla vänner för att titta. Filmen var jättebra gjord och så gryymt rolig. Den bästa av alla deras filmer jag sett.
Tror alla tycker detsamma som jag.
Efter filmen gick jag Sandra Johan och Milla upp till Sandra en sväng innan det var dags för "release festen". Svidade om till min nya klänning och bättrade på lite smink.
Jessica kom också förbi för att göra oss sällskap till Kollektivet.
Kvällen blev jättebra och hade jättekul. Alltför sällan man ser det folket:)

image342


Nu är jag tillbaka i Skövde. Nån har tydligen spytt ner toan i helgen så det luktar helvete här. Stackars städerska.
Vill att den här veckan ska gå fort...................

All for now. Ganska mycket all for now dock;)

har förresten haft turen att dela säng med den hetaste jag delat säng med på länge i 2 nätter den här helgen.
Grrrr. Nämligen med min fina Sandra


image341

Kommentarer
Postat av: Sandra

hej vacker.. =)
det är juh jag som haft tur att få dela säng med dig =) har vart en riktigt mysig helg.. me like..
saknar dig redan min sköna..
puss

2008-05-05 @ 20:59:07
Postat av: Robert

Men WTF!!! vilken bild då hahaha :D

Kul o träffa dig i helgen snyggo :), väldigt fin klänning må jag säga o det sa jag till dig har jag för mig. Förstod inte förran igår att du inte fattade att det va jag som skickade mess till dig, niclas berättade hur det låg till :P. Tänkte ju inte jag på att jag hade hans telefon haha.

2008-05-06 @ 21:00:20
Postat av: Lovisa

klantrobert. blev skapligt snopen vill jag lova, tänkte ju "vafan får jag mess från honom för?" å när jag dessutom inte sett honom på flera månader undrade jag hur han kunde veta hur jag såg ut:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback