tredje gången gillt.. eller nåt?

Idag har jag migrän för tredje gången på en vecka. Livet är härligt.
Tisdag, fredag, tisdag.
Funderar på om jag ska försöka få en tid på VC på fre när jag är ledig så jag kan kolla upp så det
inte är nåt annat i min lilla skalle. Försökte ringa till sjukvårdsupplysningen förut men det här
länet var tydligen inte anslutet till dom, eller nåt.

Nu käkar jag fruxo och dricker festis. Dämpar min stackarshet lite;)

Fick förresten höra att en viss persons första intryck av mig var att jag va självsäker.
Måste vart första gången jag fått höra det haha men jag spelar väl bra då kanske?

Några bilder från helgen med. Är ju så grymt mysigt att sitta vid ån, det tyckte tydligen andra också
då hela gräsmattan var full med olika grupper av folk.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback