å så igen

Jag vet att jag aldrig skriver vanliga inlägg längre.. men orkar ju inte;)
för mycke tankar för å kunna skriva ner

10 favoriter
färg: Blå
mat: Mammas biffar med sås å potatis
band: ingen aning
film: finns ju så många bra. The guardian är en av dom.
bok: verklighetsbaserade böcker
sport: Fotboll
årstid: sommar
veckodag: fredag
tid på dygnet: kvällen

9 nuvarande

humör: halvbra
kläder: slappisbyxor å linne
nagel-färg: original
tid: 22.33
omgivning: i vardagsrummet med en milla å en rönnlund i soffan
irritationsmoment: min hals å mina armhålor!!!!
tankar: när ska jag bli frisk??

8 första
bästisen: Jessica
husdjuret: Vattenödlor å vattengrodor. sen vovveeen
piercingen: nada
kärleken: Johan Engberg
musiken: Nordman
bilen: -
kyssen: Alex Forsbeck
(typ samma frågor som i förra jag fyllde i jag veeet:P)

7 senaste
cigaretten: 1½ timme sen
drycken: colaaa (jag får, jag har fått lön:D)
bilturen: Hem med Emma från jobbet imorse
kyssen: Förra fredan
teve-programmet: som jag verkligen tittade på. vänner

6 har-du-någonsin
varit kär i en kompis: Nope
brutit mot lagen: nja.. skulle väl va nån röd gubbe ibland då:P
blivit arresterad: nope.
varit med på teve: yes box. på tv linköping när vi hade dansträning i 3an på lågstadiet;)¨å sen lite fort på nyheterna
kysst en främling: mjo..
5 vem

pratade du med senast: rönnlund
saknar du nu: gooos (är ju sjuk)
gick du på bio med sist: Jonas (går nästan aldrig på bio)
ringde du senast: Märta
ska du träffa imorgon: Inte många mer än milla eftersom jag är sjuk:/

4 saker (en på varje)
du gjorde igår kväll: Va hos zekka, sen film hos johan
du kan höra just nu: reklamen för guitarr hero 2 :D 
du inte kan leva utan: vänner
du gör när du är uttråkad: ringer en kompis eller äter onyttigheter:P

3 människor

som du kan berätta allt för: Berättar inte allt för nån. Litar inte på folk;) (inget illa ment. skyll på en viss person;))
som du hatar: ----
som du tycker är snygg: Johan, Anders, Milla;p tog dom jag pratat med senast haha

2 antingen-eller

svart eller vitt: svart
varmt eller kallt: varmt

1 önskning: Att jag ska blir lycklig. OCH FRISK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback