Årslista

Hittade den här på Fias blogg


1. gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?

Jag anmälde mig till Plattsättarutbildningen

2. höll du några av dina nyårslöften?

Hade inga. Jobbar inte så;P eller.. jobbade inte så

3. blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?

Hmm.. tror inte det. Men som ska bli nästa år:)

4. dog någon som stod dig nära?

Nej

5. vilka länder besökte du?

Räknas Finland?:P

6. är det något du saknar år 2007 som du vill ha år 2008?

Självkänsla

7. vilket datum från år 2007 kommer du alltid att minnas?

23 mars

8. vad var din största framgång 2007?

Att få arslet ur vagnen och fixa utbildningen

9. största misstaget?

finns nog många

10. har du varit sjuk eller skadat dig?


Stukade foten i juni

11. bästa köpet?

hmm vet faktiskt inte

12. vad spenderade du mest pengar på?

Fest? :P

13. gjorde någonting dig riktigt glad?

Ja, vad håller jag för mig själv

14. vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2007?

Shirley Clamp-Du är allt, chantal kreviazuk-It feels like home to me, pdiddy feat keyscha cole-last night (boozer mix)

15. var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Upp och ner. Men får nog säga ledsnare.. eller deppigare.

16. vad önskar du att du gjort mer?

Jobbat och tränat

17. vad önskar du att d gjort mindre?

Jobbat:P ätit skit

18. hur tillbringade du julen?

Hos mor och far

19. blev du kär i år?

Nej. Jobbar inte så;)

20. favoritprogram på TV?

Grey´s anatomy

21. hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Ja.. eller.. känner ett visst hat

22. bästa boken du läste i år?

Finns så jävla många.. och ett år är faktiskt rätt långt;)

23. största musikaliska upptäckten?

Ne jag vet faktiskt inte

24. något du önskade dig och fick?

Nej

25. något du önskade dig men inte fick?


en del

26. årets bästa film?

så många.. så svårt att säga med tanke på att vi JÄMT ser film hos Johan

27. vad gjorde du på din födelsedag 2007?

Inte nånting på dan. Var på max och käkade och sen på Mr Brooks på bio.
Märta bjöd. Milla var med också

28. finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? 

Pengar

29. hur skulle du beskriva din stil år 2007?

Alldeles för tjejig för att va jag?

30. vad fick dig att må bra?

William och Melwin. Inte så mycke mer. Skulle va sandra då;)

31. vilken kändis var du mest sugen på?

Han i sweet home alabama eller paul walker

32. vem saknade du?

Mitt riktiga jag

33. de bästa nya människorna du träffade?

hmm.. vet inte riktigt faktiskt.

Blev rätt tråkiga svar från mig i den här listan men nu har jag iaf haft nåt å göra
i några min;)

Kommentarer
Postat av: Sandra

Du är min ledstjärna och vän gumman.. söt som få..
gott nytt åt hjärtat.. syns sen och då är det fest för jag räknar med dig =)=)
puss puss

2007-12-31 @ 14:03:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback