Bored

Kör en till sån här i brist på annat;)


Mobillista

Ta fram din mobil och skriv ned namnet på den i telefonboken som ligger som det nummret som står här:

17. David, min bror
40. Hanna Enefjord
37. Gurra. märtas kompis
36. Gun, min moster
48. Jenny E hem
35. Fredrik Wahlbom
24. El davi dad
54. Jenny Grönvall
21. Emelie, Andreaz mammas killes barn:P
59. Jessica

F: Har du pussat nummer 59?
S: Ja det har jag säkert:)

F: Vilket är ditt bästa minne tillsammans med nummer 36?
S: Hmm.. kan inte komma på

F: När ska du träffa nummer 48?
S: Snart hoppas jag:)

F: Är nummer 54 söt?
S: Jahadå så söt såå

F: Vad var ditt första intryck av nummer 35?
S: Hrm.. feminin..

F: Hur träffade du nummer 17?
S: Ja det måste väl vart på BB då när dom kom för att hälsa på

F: Gillar du nummer 21?
S: Ja hon är skön. Royals ftw;)

F: Har du träffat nummer 40 den senaste månaden?
S: Ne hon har vart ute och rest. Innan såg man henne på young då och då:)

F: När såg du nummer 48 sist?
S: Hmm.. vet inte faktiskt. för alldeles för längesen

F: Har du varit i nummer 40 hus?
S:
nepp.. dock i hennes pojkväns lgh han hade här

F: När är nästa gång du ska träffa nummer 24?
S: Ingen aning faktiskt

F: Är du nära vän med nummer 37?
S: Hehe nae.. han tycker nog inte så bra om mig:P

F: Har du gått på bio med nummer 40?
S: Ja, om hon va med på ondskan när vi gick med skolan:)

F: Skulle du kunna gå ut med nummer 17?
S:  Nja.. i nödfall:P

F: Vad pratar du och nummer 54 oftast om?
S: väldigt olika faktiskt

F: Känner du nummer 48?
S: Ja vi har bott ihop så vore en fördel:).

F: Skulle du kunna ge nummer 21 en kram?
S: been there done that. och ja eftersom jag inte sett henne på länge

F: Hur är vänskapen mellan nummer 36 och 54?
S: dom känner inte varann

F: Hur länge har du känt nummer 35?
S: ett år kanske..? känt å känt förresten.. han är en bekant

F: Har nummer 17 ett förhållande?
S: Japp, dom har precis köpt hus

F: Har du velat slå 40 i ansiktet?
S: never!!!

F: Hur träffade du nummer 35?
S: hmm... nightlife? bk? ingen aning


Kommentarer
Postat av: Hanna

Haha bra att veta att du inte velat slå mig!
puss

2007-12-12 @ 23:09:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback