Deppig

är så arg, deppig, tom.. vill bara skrika å slå på nån.. men jag gör det inte.
har ingen matlust överhuvudtaget men ska snart trycka i mig lite mat för sakens skull.

hitta på nåt med min martin sen.. får se vad det blir.. har inte så mycke pengar så nåt som
är gratis;p sandra ville leka ikväll med så hon får joina oss på vad som nu hittas på.

mina dagliga promenader med robert verkar det inte som det kommer bli nåt med nu.
synd.

kände starkt för å ta en promenad inatt.. men lite dumt å gå ut själv kanske..
bara rensa huvet lite å va själv.. är iof själv nu med..
men just nu har jag bara ångest i kroppen.. tom blick som stirrar.

hoppas lilla sötnöten får det bra i norge med sin far oxå. men det tror jag nog.

dags å steka kött..




Jag behöver ett liv...

Kommentarer
Postat av: Fresa

Hörröö duu, du får gärna gå ut och gå med mig! Så slipper jag gå själv som det brukar bli eftersom ingen vill eller orkar följa med :P

Postat av: Fresa

Hööörrrööö, du kan gå ut och gå med mig! Jag brukar alltid få gå ut och gå ensam ändå då folk vare sig orkar eller vill :P

2007-07-04 @ 11:24:02
URL: http://fresaa.blogspot.com
Postat av: Fresa

haha, okey, mer spam, den är siten cachar helt cp, så man inte ser sina egna kommentarer ibland :P

2007-07-04 @ 11:26:10
URL: http://fresaa.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback