Bula i huvet

Jag har en bula i huvet. Man får det när man slår i badrumsskåp har jag hört.
Särskilt när man gör det jättehårt.Va så duktig å skulle rensa avloppet. Skulle sen resa på mig å så DUNK.
Bulan va väl ca 30 cm hög eller nåt. eller.. ok då.. men nästan.fick iaf avloppet rensat.. å filtret ovanför spisen rengjort. det är tur att milla har mig..hennes extrapojkvän;p men om jag får säga det själv är jag snäppet bättre än rönnlund:P
har även blåmärken lite varstans från Partyvågen.. don´t ask me why. upptäckte dom igår. men har alltid vart duktig på å få sånt.

har förresten kommit på en till skum sak med mig. milla är ett planeringsfreak så det heter duga, men jag har en annan liten planeringsritual för mig. säg att jag sitter å kollar på tv å tex har ätit å druckit nånting så man har disk och liknande å plocka ut. Jag vet att det är paus om ca 10 min.. men redan då börjar jag planera i vilken ordning jag ska ta sakerna å hur jag kan hålla dom för att få med mig så mycke som möjligt på en gång. sen sitter jag å upprepar det för mig själv hela tiden fram till reklamen. jag tror jag är lite psykiskt störd. måste vart sen smällen i hyllan den där gången i maj eller när det va. har fortf ett jack i huvet. "fan du måste ju åka upp till akuten å sy. Jag kan skjutsa dig på min cykel"
å jag bara garva.. haha blod överallt. klantig va det ja.

kolla två filmer hemma hos mascaran igår med. den första kommer jag inte ihåg va den hette..men den va lite halvskum. å den andra hette Turistas. Den va skitbra!
fick feber nånstans däremellan med så det va hem å lägga sig direkt som gällde.

ok.. vart lite halvflumt inlägg.

Grattis på 22års dan till sandra med!

herråå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback