BRÄND

I lördags blev det brännboll.
Vi hade sån jävla tur med vädret:D Blev 18 pers till slut.. trots en massa strul innan.
Meeeeen Lovisa började med att sträcka sin lårmuskel.. Grattis till mig. Så sprang som
en korsning mellan en älg och en travhäst typ. Gjorde så fruktansvärt ont..
men helvete heller att jag inte skulle va med.. då har jag hellre ont några dar!
Men känns rätt ok i benet nu faktiskt.. spänner i det lite då å då men man är väl tuff;)

Efter brännbollen vandrade vi upp till mig å Milla för lite partajjande.
Vi va väl nästan 40 pers som mest i lägenheten samtidigt.. sen kom å gick folk..
va en del å städa.. men jag å sandra (nån mer kanske?) plockade undan lite innan vi
gick till stan.. plus att jag diska lite. Duuuktig fylleflicka.
Sen knallade vi in till stan.. jag å Sandra gick dock inte in nånstans..
stod å prata med Jonas utanför Blue Heaven sen gick vi till Mc donalds..
sen knalla vi hemåt åt varsitt håll.
Lovisa va ääännu duktigare fylleflicka när hon kom hem. Plockade undan
det sista på borden och diskade lite till. Va iof mer en onykterflicka hela kvällen..
men låter duktigare med fylleflicka;p eller.. beror väl på hur man ser det.
Milla sov hos grabben sin.. å när jag kom upp på morgonen orkade jag inte
vänta med å städa.. luktade helvete i hela lägenheten. Vädra ur tänkte jag..
hmm... jo hade väl funkat om det inte vore för att nån spillt ut fimpburken på
balkongen.. så lukta bara massa fimp. Men när jag torkat golven å stängt dörren
försvann lukten. Har en feststädning som bara ligger å väntar på milla nu.. next time;p
Jaja.. va iaf en trevlig kväll!



Tänkte jag skulle sammanfatta förföregående inlägg lite oxå;)

Tessan menar att hon nog hellre skulle gå å kissa med en killkompis isf och
hon har dessutom kommit fram till att hon nog ska tänka på vem hon kissar med
i framtiden. haha

Johan (Jag å milla kallar honom idioten:P är inte åhman det handlar om) skulle suga för kung å fosterland.
Sen skulle han va petig och lägga till att en huggorm inte är giftig.. därav ändringen.

Milla skulle göra det beroende på hur gärna den drabbade vill leva. Haha

Sandra tycker att nära vänner är det bästa man kan ha och skulle göra vad som helst för att rädda dom

Stefan försöker leka doktor och skulle knyta ett snöre runt kompisens kamrat å hoppas på det bästa

Erik suger gärna ändå. Haha.. säger bara en sak.. partyvågen.. tror allt du är lite gay;p

Freppe (som jag ej känner)  skrev nåt som jag inte ens orkar fundera ut va det betyder. det va så krångligt haha

Men iaf.. som tessan skrev i sin blogg.. hur mycke är man egentligen beredd att göra för sin kompis?
Det är frågan...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback