Förstörd

Du har förstört mig.
Jag är långt ifrån den jag vill va
vill ha tillbaka mitt självförtroende.
Skulle kunna hänga ut dig totalt, förstöra ditt liv,
men jag gör inte det, för jag är inte sån.
Inte så låg. Sån som du är.

Kämpar vidare. Långt ifrån färdig.
Kommer fortfarande svackor.
Älskar dig dock inte.
Men hatar att inte hata dig. Vill.

Du har förstört min tillit till folk,
min självkänsla.
Du spottade och trampade på mig
för många gånger för att jag ska kunna
ta mig upp än. Men snart så

Älskar att va fri. Göra vad jag vill, när jag vill.
Behöver ingen annan än mina vänner.
Som jag dock inte litar på fullt ut, pga dig.
Ingen av dom har gjort nåt för jag inte ska lita på dom,
men pga allt du gjort kan jag inte. inte än
försöker. ska. ska lära mig prata ut också.
INGEN vet mina hemligheter förutom du.
För det va du som skapade dom.

3½ år bortslösade. Iaf 2 av dom.
Men ångrar allihop. Hade varit annorlunda nu.
Ingen ångest. Om jag inte fått det på annat sätt

Men som sagt, kämpar vidare.
Du betyder ingenting för mig längre.
och jag ångrar att du någonsin gjort det.
tyvärr.
men en erfarenhet rikare. jag gör inte
samma misstag igen.

klarar inte pojkvän just nu.
vill inte ha.
Vill bara va för mig själv
tillsammans med mina vänner
älskar er.











Kommentarer
Postat av: Sandra

Hello girl..
nice pics gumman.. du är bara bäst..
du får mjuka upp muskeln lite så du kan dansa på torsdag juh.. hehe..
puss på dig

2007-05-14 @ 21:32:09
Postat av: Maria

Hihi...arg du ser ut på kortet när vi va hos sandra, o min ser lite ut som va faen håller du på med :P haha

2007-05-14 @ 21:42:43
Postat av: Maria

Vi på Kaserngatan 33 tycker om vår
tokstolla Lovisa! PUSS

2007-05-14 @ 21:44:06
Postat av: frajje

Usch.. kunde du inte valt en anna bild.. ser ju ut som en ..ja-a, finner inga ord ens.. ;)

2007-05-15 @ 00:18:15
Postat av: Tess

Fina bilder ju gumman!
Sweet, torsdag är jag på o rockar. puss!

2007-05-15 @ 12:38:08
Postat av: Lovisa

Maria: haha jag vet.. ser liiite smått skeptisk ut

Sandra: Jepp;) kommer lite då å då bara

Frajje: ny bild är upplagd men du kommer säkert döda mig för den med:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback