drömmar

Drömmer jämt så skumt där framåt morgonen.. nästan jämt.
Imorse va det jag zekka å sandra.. ibland va milla med, ibland va tessan
med.. det hoppade lite smått.
Vi åkte iaf ut till en gård, vet inte vad vi skulle göra där men vet att vi åkte
vespa ut.
Sen så va vi där iaf.. kommer inte riktigt ihåg detaljer.. men iaf.. sen började
alla andra som va där (massa folk jag kände igen, kändisar å kompisar osv)
stå i en ring å bli helt galna. tala i tungor osv.. drömde antagligen det för jag
såg lite på uppdrag granskning igår eller när det va.
Iaf.. vi va lite smårädda.. å va inne i huset.. zekka å nån mer hade gått och
lagt sig.. hoppade lite mellan personer som sagt. Sen ringde sandra mig,
då hade hon stuckit till tågstationen för att åka hem, hon va så rädd.
Sen kom en kille.. ska inte nämna namn för en viss flickvän verkar tro att
han å jag har nåt ihop!? skulle aldrig ens kolla åt honom på det sättet..
men inte försvinna från drömmen nu.. iaf han kom där.. trängde in mig
i ett hörn.. började tafsa lite, körde ner handen i byxorna. Sen sa han nåt liknande med
"ni ska inte tro att ni kommer komma undan, nu när alla är klara med ritualen kommer
dom va efter er allihop"
Vi blev iaf skitskraja å bestämde oss för att dra.. då va sandra där helt plötsligt.
Hon jag å zekka hoppade upp på en liten liten vespa (va en som amandha hade när vi
va 15 för övrigt;p) den orkade knappt komma framåt. Sen han som höll i alltihop låste
portarna med en fjärrkontroll. Men sen öppnades dom iaf å vi lyckades komma till tågstationen.
Vi befann oss då i hultsfred.. don´t know why:P
å sandra skulle boka biljetter.. men då va det jag sandra å tessan istället.. (hon kom antagligen
med i drömmen efter att jag läst ett sms från henne halvt i sömnen)
sen så satt vi inte å boka biljetter helt plötsligt utan vi satt som i en bar.
Då kom en massa av dom killarna som vart med i ritualen.. å räckte fram en flaska som skulle
göra oss förtrollade så vi ville ha dom. Men vi vägrade ta emot den.
En av dom killarna va andy som jenny va ihop med. Å dom andra kommer jag inte riktigt ihåg..

sen vaknade jag.
Allt är så rörigt när man skriver ner det.

Vaknade flera ggr under själva drömmen.. men brukar alltid kunna "återkalla" drömmar å fortsätta
drömma.. sen när det inte går, då blir man riktigt förbannad för man inte får veta slutet:P

är egentligen inte särskilt intressant för er å veta om mina drömmar;) men kanske för dom inblandade.
Drömmer om er babes;)

Kommentarer
Postat av: Maria

jisses vad rötigt det va :P
Lite likt en såpa...
Puss på dig sötis

2007-11-01 @ 20:50:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback