Äntligen

Nu är utbildningen slut och fan va bra det känns!
Är riktigt duktig på det jag gör nu och företagen sliter och drar i mig.
Yrkesprovet kommer gå lätt som en plätt.
Mår riktigt bra nu och nu kan mitt liv börja. Äntligen.

Ne.. nu ljög jag.. men vi kan ju hoppas på att det är så det låter 25veckor
från 14 jan;)

dags för sängen nu tror jag.
Måste upp på promenad imorn och sen ska jag till pappas jobb och ringa.
Se om facket-peter ringer upp också då han inte gjorde det idag.
Annars får jag ringa honom.

Måste ringa Rune på skolan med.. och bestämma när var hur.

nattinatt

image288

Kommentarer
Postat av: Tobbe

om 25 from. 14 jan kommer vi få läsa blogg inlägget igen...fan va najs..!

2008-01-08 @ 10:22:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback