El-säkerhet

Idag hade vi el-säkerhet hela dagen. Jag och några grabbar till.. alla från vårat "gäng" minus Andrej plus 2 andra killar. Dom sa inte mycket dom där grabbarna, vet inte ens vad dom heter.

Iaf.. har så fruktansvärt ont i mina fingrar nu och jag skulle inte bli förvånad om en blåsa infinner sig på mitt vänstra pekfinger snart. Helvete va svårt det var att få ner vissa "pluppar". Så jävla sega, hade märken i tummen långt efter.
Kul var det iaf:) Skönt att göra nåt praktiskt!

Kom 9 nya idag med men har inte träffat dom en. Dock ingen från Linköping den här gången.
3 tjejer tydligen.. ska bli kul att se vad det är för några. Får se dom imornbitti.

Då ska vi förresten ha genomgång av nånting med Kurt/Stekarn! Hans nya smeknamn;)
Hoppas man inte är alltför trött så det blir jobbigt att lyssna.

Läser förresten Linda Rosings bok nu.. Den nakna sanningen.
Den är rätt bra faktiskt.

Kom på att jag ljög igår i den där listan.. för den senaste filmen jag såg var inte allt flight 93 utan Tarzan, den tecknade:D Sen såg jag dessutom så som i himmelen däremellan. Syrran ville se.
Så det är nästan så att jag borde få sitta i elektriska stolen så mycket som jag har ljugit.
Men det är lugnt, jag kan det där med elektricitet nu;p

Ne nu ska jag göra annat.

Hörs då

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback